עורך דין מקרקעין אזור

מה תפקידו של עורך דין מקרקעין, במועצה המקומית הקרובה ביותר לתל אביב? אילו שירותים הוא מציע? עורך דין מקרקעין באזור מתעסק בנושאים רבים ומגוונים, דוגמת מכר ורכש של מקרקעין, מקרקעין חקלאי, קבוצות רכישה, תיווך ומיסוי מקרקעין. במאמר זה נעסוק בתפקידיו השונים של עו"ד מקרקעין באזור.

 

מכירת דירות באזור

עורך דין מקרקעין באזור עוסק רבות במכירת דירות בעיר. עורך הדין יבחן את הקונים וכי אין מניעה משפטית כי הם יירכשו מכם את הדירה. יכתוב חוזה מכר שיסדיר את התשלומים, העברת הזכויות ושאר הנושאים הקשורים למכר הדירה ויעסוק בהעברת הזכויות עצמן.

 

עורך דין מקרקעין באזור – רכישת דירות באזור

עורך הדין לא מייצג רק מוכרי דירות אלא גם את רוכשי הדירות. עורך דין מקרקעי באזור המייצג רוכשי דירות יוודא תחילה מהו הסטטוס של הדירה במרשם המקרקעין. בין אם מדובר בדירה בקבוצת רכישה או דירה מקבלן, עורך הדין יוציא נסח טאבו וכן יפנה לרשם המשכונות במטרה לוודא כי אין כל עיקולים, משכונות, הערות אזהרה קודמות וכדומה החלות על הדירה.

ככל שישנן כאלו, עורך הדין יסדיר זאת כך שלא ישבשו את קניית הדירה. בשלב הבא, עורך הדין ינהל מו"מ אינטנסיבי אל מול עורך הדין של המוכרים, במטרה לנסח חוזה מכר שישמור על האינטרסים שלכם. בסופו של דבר, ינוסח חוזה המסדיר את התשלומים על הנכס, העברת הזכויות, מה יישאר בדירה וכדומה. לאחר המכירה, עורך הדין יסדיר את רישום המקרקעין על שמכם.

 

תיווך באזור

עורך הדין ייצג הן את המוכר והן את הקונה אל מול המתווך. מתווכים עלולים להחתים את הצדדים לעסקה על חוזים והסכמי בלעדיות בתיווך לא הוגנים שיפגעו בזכויותיהם של הצדדים. ככל שהצדדים ייוצגו על ידי עורך דין מקרקעין באזור, לא תהיה סכנה שהם יחתמו על חוזים בעייתיים שכאלו.

 

מס שבח ומס רכישה באזור

חוק מיסוי מקרקעין קובע כי מוכר יהא חייב בתשלום מס שבח על הרווח הנקי שלו ממכירת הדירה ורוכש דירה ישלם מס רכישה על הנכס שרכש בהתאם לעלות הנכס. עם זאת, שיעורי המס משתנים בהתאם לסוג הנכס ולמספר הדירות שבבעלות המוכר או הקונה. לעיתים, הצדדים לעסקה אף יהיו פטורים לחלוטין מתשלום מיסוי מקרקעין.

עורך דין מקרקעין באזור ינחה את הצדדים בעסקה כיצד לפעול, כך שתשלומי המס שלהם יהיו מינימאליים ככל האפשר תוך שמירה מלאה על החוק. תכנון נכון של העסקה יוכל לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים בתשלום המס.

 

אימות חתימה באזור

נתקעתם עם תצהיר או מסמך לבית משפט ואתם זקוקים לאימות חתימה באזור? זה יכול להיות בכל תחום משפטי ובכל מקרה ותחום – החל מאימות עורך דין לחתימה על תצהיר למשרד הרישוי באזור, ועד להכנת מסמך תצהיר ו/או כתב תביעה המחייב אימות חתימה מורכב על ידי עו"ד.

אנו במשרד עורכי דין אושר אלקיים מוסמכים ורשאים לאמת את חתימתכם ונעשה זאת בשמחה! משרדנו העניק שירות של אימותי חתימה לקהל לקוחות רחב מאזור, ואנו עושים זאת בשירות מיידי – מעכשיו לעכשיו – במחירים הוגנים ביותר ושירות מעולה!

 

ירושות באזור

אזור היא מועצה וותיקה יחסית, שהוכרזה כמועצה מקומית כבר בשנת 1951. שלא במפתיע, וותיקי היישוב עוברים לעולם שכולו טוב ומורישים את נכסיהם לדורות הבאים. עורך דין מקרקעין באזור יעסוק בהעברת הזכויות על שמם של הצאצאים, ייצוג אל מול הרשם ואל מול בתי המשפט במקרי הצורך, ועוד.

 

מקרקעין מסחרי באזור

עורך דין מקרקעין באזור אף מתעסק במקרקעין מסחרי ובעסקאות מקרקעין להשקעה בעיר. בין אם מדובר בעריכת חוזה שכירות למשרד או חנות, רכישת קרקעות חקלאיות הצפויות לעבור הפשרה או כל פעילות מקרקעין עסקית אחרת, עורך הדין יהיה שם בשבילכם.

 

אזור – מאפייני האזור

אזור הינה מועצה מקומית הממוקמת במרכז גוש דן. למעשה, היא המועצה הקרובה ביותר לתל אביב. ליישוב אופי כפרי ביחס לעיר הגדולה, אך בסופו של דבר מדובר במועצה גדולה יחסית המונה למעלה מ-10,000 תושבים ויש במקום גם בנייה רוויה. עליות המחירים בתל אביב לצד עליות הריבית והצינון בצד הביקוש בחודשים האחרונים, משפיעים גם על אזור. עורך דין מקרקעין באזור יצטרך להיות מודע לשינויים אלו ולפעול בהתאם.

 

עורך דין מקרקעין באזור – משרד עו"ד אושר אלקיים

מוכרים או קונים נכס באזור? זקוקים לעורך דין מקרקעין? אנו במשרד עו"ד אושר אלקיים נשמח לסייע לכם. עו"ד אושר אלקיים הינו משפטן וכלכלן המתמחה בדיני המקרקעין ובעל היכרות מעמיקה עם אזור ומאפייני המקום. פנו אליו, וקבלו את השירות הטוב ביותר בתחום.

עורך דין מקרקעין אזור
עורך דין מקרקעין אזור
לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא עורך דין מקרקעין אזור

אושר אלקיים משרד עורכי דין ממוקם בסמיכות למועצה מקומית אזור, ומשרת את תושבי אזור בכל תחומי הנדל"ן – החל ממכירה ורכישה, שכירות וכל נושא אחר בתחום הנדל"ן.

אימות חתימה בבית דגן או אימות מסמך בבית דגן עשוי לעלות לא מעט כסף. 

יחד עם זאת – משרדנו גובה מחירים הוגנים בלבד, בטווח שנע ביו עשרות שקלים ועד מאות שקלים לכל היותר.

אומנם משרדנו לא נמצא במועצה מקומית אזור, אבל הוא קרוב מאוד! למשרדנו יש ניסיון רב וידע מיוחד בכל השירותים הקשורים בתחומי העיסוק של המשרד, ונשמח להעמיד את הידע והניסיון הזה לשירותכם.

משרדנו מטפל באופן נרחב בכל תושבי אזור, ומעניק שירות משפטי מדויק ונרחב בתחום הצוואות והירושות במועצה מקומית אזור.

 אנו נשמח לסייע ולנסח עבורכם צוואה הדדית או צוואה אישית שתשקף את רצונכם – בשירות מהיום להיום ומחירים הוגנים.

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
יוסי צברי
יוסי צברי
2022-05-05
אושר מקצועי מרגיע, אדיב, סבלני ,זמין בכול שעות היממה ,מכירת דירה זה לא תהליך קל ומאוד מלחיץ הרגשתי שאני בידיים שדואגות לי ולאינטרסים שלי ממליץ כבר לכולם.
amirsinay
amirsinay
2022-05-03
מקצוען אמיתי ליווה אותי בתור משקיע בכל הנוגע לבדיקות רקע לדיירים משא ומתן עם הדיירים ובנוסף תפר חוזה בדיוק לפי צרכי ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבתי עליהם, כיף לדעת שאתה מוגן מכל הכיוונים ואפשר להיות בראש שקט!
אתי צברי
אתי צברי
2022-04-12
תודה רבה לעורך דין אושר אלקיים על הטיפול והליווי במיכרת הדירה, על ההשקעה והשרות מעל ומעבר למצופה וסגירת העסקה במהירות ומקצועית. אין עלייך ונתראה בעסקה הבאה
אלברט אברמוב
אלברט אברמוב
2022-03-18
ממליץ בחום על אושר העורך דין ליווה אותי במקצועיות ובנועם ברכישת הדירה
Gal Yazdi גל יזדי
Gal Yazdi גל יזדי
2022-03-18
אושר ליווה אותנו בתהליך של קניית הדירה הראשונה שלנו. לא היה לנו ידע רב בנושא לפני כן, ואושר היה נעים, סבלני ומקצועי מאוד והסביר שלב אחרי שלב מה הולך לקרות עד סוף התהליך. ממליצים בחום!
Danielle Weizman
Danielle Weizman
2022-03-08
Couldn’t ask for any better advice than Osher. Very experienced, explains everything from top to bottom and guides you through step by step. I highly recommend!! 🤩🤩🤩
יובל זינר
יובל זינר
2022-02-25
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי בתהליך של קבלת זכאות ורכישת דירה במחיר למשתכן - הסביר כל שלב בצורה מקצועית מאוד וסייע בכל שאלה גם לאחר הפגישה! ממליץ בחום!
אורן נזרי
אורן נזרי
2022-02-15
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי ברכישת דירה להשקעה בקריית גת. הוא היה זמין לכל השאלות שיש לי בכל שעה, ונתן לי ראש שקט לאורך כל הדרך - במשא ומתן הוא הסביר הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, את המשכנתא הוא תיקתק והוא אפילו דואג לי להסכם שכירות ובדיקת השוכרים בדירה. גם המחיר היה מעולה ביחס לשירות! ממליץ לכל מי שחושב לקנות או למכור דירה לשכור את שירותיו!!!!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין