אימות חתימה בראשון לציון

במדריך זה נעניק ידע משפטי חשוב ומשמעותי לכל מי שמחפש להבין לעומק את חשיבותו של הליך אימות מסמכים על ידי עורך דין.

אימות חתימה על ידי עורך דין – המדריך העדכני לשנת 2022 וכל מה שחייב לדעת!

זה לא סוד שבעולמנו יש לא מעט אנשים בעלי כוונות זדון. יש לא מעט פושעים ודורשי רעות, אשר מנסים בכל מאודם לבצע תרמיות, שקרים, אחיזות עיניים ואף זיופים כנגד אנשים מן השורה.

בשנים האחרונות, משרדנו נתקל לא מעט במקרים מצערים אלו, כאשר אנשים הוחתמו על מסמכים בעלי תוקף משפטי מחייב מבלי שקיבלו ייעוץ משפטי מסודר, ומקרים מצערים בהם צדדים חתמו על מסמך מסוים ללא אימות חתימה כנדרש, מה שהוביל למקרים מתסכלים של הפרות הסכם, עיכוב ברישום עסקאות ובעיות משפטיות נוספות.

לאור מקרים אלה, משרדנו הכין את מדריך זה כדי לענות על שאלות משפטיות חשובות שכל אחד ואחת עלול לשאול את עצמו בשלב מסוים, וזאת החל מהשאלות הבסיסיות ביותר (לאיזה מסמכים נדרש אימות חתימה על ידי עורך דין, ואיך מבצעים אימות חתימה) ועד לשאלות מורכבות.

כמו כן, במדריך זה נעניק ידע משפטי חשוב ומשמעותי לכל מי שמחפש להבין לעומק את חשיבותו של הליך אימות מסמכים על ידי עורך דין.

אם גם אתם זקוקים לאימות חתימה על ידי עורך דין, אושר אלקיים משרד עורכי דין העניק שירותי אימות חתימה לאלפי לקוחות מרוצים לאורך השנים, לרבות אימות מסמכים אשר הוכנו על ידי הלקוח, והכנת מסמכים המותאמים אישית בהתאם לצרכי הלקוח, וכל זאת באופן מקצועי, אדיב ומהיר במיוחד.

 

לאור החשיבות הרבה והזריזות המתבקשת במקרים אלה, משרדנו ערוך לביצוע הפעולות המשפטיות הנדרשות באופן מיידי (EXPRESS) – מהיום להיום, במהלך כל ימות השבוע ובתיאום טלפוני מראש.

במקרים מיוחדים, ניתן לקבל שירותי אימות חתימה גם מחוץ למשרד, לרבות שירותי אימות חתימה באופן מקוון ושליחת המסמכים ישירות לבית, או לעסק, באמצעות שליח, או בדואר רשום, ללא צורך בהגעה למשרדנו.

שלכם בנאמנות,

עו"ד (כלכלן) אושר אלקיים

אימות מסמכים על ידי עורך דין

לצורך קבלת ודאות מסוימת ביחס לחתימה על מסמכים מסוימים, המחוקק העניק לעורכי הדין סמכויות רבות לצורך ביצוע אימותי חתימה על הסכמים, ייפויי כח, תצהירים בהתאם לפקודת הראיות [נוסח חדש], תשל"א-1971, הסכמי ממון, צוואות וכן מסמכים שונים אשר נקבעו בחוק כמסמכים הדורשים אימות חתימה ו/או אישור נוטריון.

בהתאם לכך, הצורך באימות חתימה נע בין צרכים הכרחיים ומהותיים בחייו של אדם אשר מחייבים אימות חתימה על ידי עורך דין כמו במקרים של עסקאות נדל"ן (אימות חתימה על בקשה לרישום הערת אזהרה, אימות חתימה על שטרות מכר ומסמכים נוספים); אימות חתימה על תצהירים לבתי משפט (אימות תצהיר בעת הגשת תביעה); ובין צרכים אישיים אשר אינם מחייבים אך נדרשים לאימות חתימה על ידי עורך דין על מסמכים אשר אחד הצדדים מבקש לאמת על מנת לקבל גושפנקא משפטית מצד עורך דין.

האקט של אימות חתימה נעשה לרוב בפניו של עורך דין, המחייב זיהוי של החותם על ידי עורך הדין באמצעות תעודת זהות/דרכון. עורך הדין שמאמת את החתימה צריך לוודא כי המסמך אשר עתיד להיחתם נחתם מרצונו הטוב והחופשי של החותם ומבלי שהושפע ו/או נכפה על ידי גורמים חיצוניים, לרבות מהטעיה, כפיה וכיוצ"ב.

אימות החתימה על מסמך משפטי, בין אם הסכם, ייפוי כח, חוזה, פרוטוקול, תצהיר ו/או התחייבות, מעידים על תוקף משפטי איכותי וחזק יותר מאשר מסמכים שאינם מאומתים בפני עורך הדין.

בנוסף, בהתאם לחוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973, הצעה וקיבול של צדדים לחוזה צריכה להעיד על "גמירות דעת" מצד המציע (סעיף 2 לחוק) והמקבל (סעיף 5 לחוק).

לכן, על מנת לחזק את רכיב "גמירות הדעת" בעת חתימה על מסמך, אימות החתימה בפני עורך דין תהווה אסמכתא משפטית משמעותית לכך שהמציע ו/או המקבל חתמו על ההסכם לאחר ש"גמרו בדעתם" לחתום על המסמך.

מעבר לכך, במקרים מסוימיים, המחוקק מחייב חתימה ואימות על מסמכים שונים בפני עורך דין, כך למשל בתחום עסקאות המקרקעין, נדרשים הצדדים לחתום על הערות אזהרה, שטרות מכר, תצהירים שונים ובקשות שונות, אשר לכולם נדרש אימות חתימה על עורך דין לשם קבלת וודאות ביחס לחתימת הצדדים על המסמך.

דוגמה נוספת לחובת אימות על ידי עורך דין ניתן לראות בהכנת הסכמי גירושין, חתימה על מסמכי משכנתא, צוואות, הסכמי ממון ומסמכים משפטיים נוספים אשר נקבעו בשורה של חוקים שונים על ידי המחוקק.

רצוי, ואף מומלץ, שאימות החתימה יתבצע אל מול עורך הדין שערך את המסמך, אך אין חובה כזאת. עוד מומלץ כי החתימה תתבצע בפני עורך דין המבין ובקיא בתחום עריכת המסמך אך אין חובה לכך.

מסמכים בהם ניתן לבצע אימות חתימה

אימות חתימה ניתן לבצע לכל מסמך הנדרש על ידי הלקוח, בין אם על ידי אימות חתימה במסמך עצמו אשר הומצא על ידי הלקוח מצד גורמים שלישיים (בנקים, בית המשפט, מקומות עבודה, משרדים ממשלתיים ועוד), בין אם מסמך שהוכן על ידי הלקוח, ובין אם על ידי מסמך שהוכן על ידי משרדנו לטובת הלקוח.

עיקר לקוחותינו מבקשים שירות משפטי באימות מסמכים מהסוגים הבאים:

  • אימות חתימה למשכנתא
  • אימות חתימה לאדם בשם תאגיד
  • אימות פרוטוקולים
  • אימות מסמכי בנק
  • אימות ייפוי כח
  • אימות הסכמים וחוזים
  • אימות מסמכי מכרזים (מכרזי רמ"י, מכרזים למשרדי ממשלה, מכרזי עבודה, מכרזים לאספקת שירותים).
  • אימות תצהירים לגופים שונים
  • טופס הצהרה על אי שימוש ברכב
  • חתימה על תצהירים של מחיר למשתכן
  • טופס אי הגשת תביעה לחברת הביטוח
  • אימות העתק נאמן למקור
  • ומסמכים רבים נוספים.

ונדגיש, אין מדובר ברשימה סגורה של מסמכים. בכל מקרה שבו הצדדים מבקשים לקבל חיזוק לכך שהצדדים גמרו בדעתם לחתום על מסמך מסוים, ניתן לבצע הליך של אימות חתימה אשר יסייע משמעותית להוכחה כי הצדדים הבינו והפנימו את המשמעות וההשלכות של חתימה על המסמך בפניהם.

האם ניתן לבצע אימות שלא בפניו של עורך הדין?

במקרים מיוחדים, משרדנו יכול לבצע אימות של חתימה על ידי אדם שלא בפניו של עורך דין. שירות זה עשוי להינתן במקרים מיוחדים, בהם הצדדים הם ישראלים המצויים בישראל, ובכפוף למילוי של עוד מספר תנאים מצטברים.

 אם אתם זקוקים לשירות זה, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע.

אימות העתק נאמן למקור בראשון לציון

אחד מהאישורים הנפוצים ביותר הנעשים על ידי עורך דין או נוטריון הוא אישור כי המסמך שהוצג בפני עורך הדין הוא העתק נאמן למקור של המסמך המקורי.

המשמעות של אימות זה הוא שהצילום או הסריקה של מסמך מסויים הוא העתק זהה למקור אשר הוצג בפני עורך הדין או הנוטריון. לצורך כך, יש להביא עמכם את המסמך המקורי לעורך הדין, להציגו בפנינו, ואנו נבצע אימות או אימות נוטריוני של העתק נאמן למקור של המסמך המדובר.

כך למשל, בעסקאות מקרקעין יש לבצע אימות של "העתק נאמן למקור" של תעודות הזהות של הצדדים, יחד עם מסמכים נוספים (ייפויי כח, אישורי מיסים, הסכמים ועוד).

כמו כן, לעיתים רשויות או גופים עשויים  לדרוש "אישור העתק נאמן למקור" על מסמכים מסוימים. לאור ריבוי הדרישות והנהלים, במשרדנו ניתן לקבל אישור העתק נוטריוני או אישור העתק נאמן למקור על ידי עורך דין של מסמך, עפ”י דרישת כל גוף או רשות.

משרדנו יכול לבצע אישור העתק נאמן למקור של מסמך, כך שהמקור ישאר בידכם לצורך ושימוש עתידי.

עורך דין לאימות העתק נאמן למקור  בראשון לציון

אושר אלקיים משרד עורכי דין בראשון לציון מספק מזה מספר רב של שנים שירותים של אימות חתימה על ידי עורך דין או על ידי נוטריון מטעם המשרד.

משרדנו כולל עורכי דין בעלי רישיון עורך דין פעיל מטעם לשכת עורכי הדין, ונוטריונים בעלי הסמכה מתאימה מטעם לשכת עורכי הדין המאפשרים להם לבצע אימות נוטריוני הנדרש לתחומי משפט שונים.

אנו ביצענו אימות מסמכים מקצועי לאלפי לקוחות מרוצים, על מגוון מסמכים שונים בהתאם לצרכיהם.

אם אתם זקוקים לאימות מסמכים על ידי עורך דין בראשון לציון צרו איתנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם באופן בזמינות מיידית (מעכשיו לעכשיו), תוך מתן שירות אדיב ומקצועי ובמחירים מעולים, הוגנים ושפויים לכל קהל לקוחותינו.

איפה ניתן לבצע את האימות?

השירות נעשה במשרדנו (רח' רוטשילד 15, זד"ל 1, קומה 6, ראשון לציון). יחד עם זאת, המציאות מחייבת אותנו לבצע את אימות החתימה במקומות שונים, ולכן משרדנו מבצע את אימותי החתימה גם במקומות נוספים, כמו ביתו של הלקוח, מקום הימצאו הנוכחי, בעסקו, בבית אבות או בכל מקום אחר בתאום מראש או באופן מיידי.

השירות ניתן בשעות הפעילות של המשרד (ימים ראשון עד חמישי, בין השעות 21:00-08:00; יום שישי בין השעות 16:00-08:00; או בכל שעה אחרת בהתאם לדרישת הלקוח ובתיאום מראש.

מחיר של אימות חתימה על ידי עורך דין

לאימות חתימה אין מחיר קבוע.

המחיר של אימות חתימה נעשה בהתאם לנסיבות עריכת המסמך (מיקום עריכת האימות, זמן עריכת האימות וכיוצ"ב) וכן ממורכבות המסמך הנדרש לאימות (מספר החתימות וההעתקים, מורכבות המסמך המשפטי, האם המסמך כולל תצהיר/הצהרה, האם המסמך מחייב הסבר משפטי ללקוח וכיוצ"ב).

מחירון המשרד לאימותי חתימה על ידי עורך דין נעים בין עשרות שקלים בודדים (החל מ-50 ₪ לאימות חתימה מסמך) ומעלה, והכל בהתאם לנסיבות עריכת האימות.

משרדנו מעניק שירותי אימות חתימה במחירים הוגנים ותחרותיים, תוך מתן מענה מיידי (מעכשיו לעכשיו ובאותו היום), בעיר ראשון לציון ובמקומות נוספים בהתאם לדרישות הלקוח ובתיאום מראש.

צרו קשר עכשיו ואנו נשמח לעזור גם לכם!

מחיר של חתימת העתק נאמן למקור

להבדיל מאימות חתימה, אשר עלול להיות מורכב ועלול לדרוש עבודה משפטית נוספת, חתימה של העתק נאמן למקור הוא הליך משפטית פשוט יחסית.

על עורך הדין מוטלת החובה לבחון בעיניו את המסמך והאם מדובר במסמך אותנטי ואמיתי, ולאחר שהתרשם שמדובר במסמך מקורי, הוא רשאי לצלם את המסמך המקורי ולחתום על ההעתק שלו באמצעות חותמתו כי מסמך זה הוא "העתק נאמן למקור" או "העתק מתאים למקור"

אם מדובר באימות של מסמך כ"העתק נאמן למקור" שאינו העתק נוטריוני, מחירון המשרד מאפשר תשלום של מחירים שווים לכל כיס, ואף מחירים נמוכים מאשר אלו הקבועים בתקנות הנוטריונים.

אם אתם זקוקים לאישור העתק נאמן למקור על מסמך מהיום להיום (ASAP), אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון המשרדי או באמצעות פרטי השארת קשר להלן, ואנו נבצע עבורכם את האימות באותו היום, ובמחיר ללא תחרות.

אימות חתימה בראשון לציון
אימות חתימה בראשון לציון
לשיתוף המאמר לחצו:

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
יוסי צברי
יוסי צברי
2022-05-05
אושר מקצועי מרגיע, אדיב, סבלני ,זמין בכול שעות היממה ,מכירת דירה זה לא תהליך קל ומאוד מלחיץ הרגשתי שאני בידיים שדואגות לי ולאינטרסים שלי ממליץ כבר לכולם.
amirsinay
amirsinay
2022-05-03
מקצוען אמיתי ליווה אותי בתור משקיע בכל הנוגע לבדיקות רקע לדיירים משא ומתן עם הדיירים ובנוסף תפר חוזה בדיוק לפי צרכי ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבתי עליהם, כיף לדעת שאתה מוגן מכל הכיוונים ואפשר להיות בראש שקט!
אתי צברי
אתי צברי
2022-04-12
תודה רבה לעורך דין אושר אלקיים על הטיפול והליווי במיכרת הדירה, על ההשקעה והשרות מעל ומעבר למצופה וסגירת העסקה במהירות ומקצועית. אין עלייך ונתראה בעסקה הבאה
אלברט אברמוב
אלברט אברמוב
2022-03-18
ממליץ בחום על אושר העורך דין ליווה אותי במקצועיות ובנועם ברכישת הדירה
Gal Yazdi גל יזדי
Gal Yazdi גל יזדי
2022-03-18
אושר ליווה אותנו בתהליך של קניית הדירה הראשונה שלנו. לא היה לנו ידע רב בנושא לפני כן, ואושר היה נעים, סבלני ומקצועי מאוד והסביר שלב אחרי שלב מה הולך לקרות עד סוף התהליך. ממליצים בחום!
Danielle Weizman
Danielle Weizman
2022-03-08
Couldn’t ask for any better advice than Osher. Very experienced, explains everything from top to bottom and guides you through step by step. I highly recommend!! 🤩🤩🤩
יובל זינר
יובל זינר
2022-02-25
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי בתהליך של קבלת זכאות ורכישת דירה במחיר למשתכן - הסביר כל שלב בצורה מקצועית מאוד וסייע בכל שאלה גם לאחר הפגישה! ממליץ בחום!
אורן נזרי
אורן נזרי
2022-02-15
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי ברכישת דירה להשקעה בקריית גת. הוא היה זמין לכל השאלות שיש לי בכל שעה, ונתן לי ראש שקט לאורך כל הדרך - במשא ומתן הוא הסביר הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, את המשכנתא הוא תיקתק והוא אפילו דואג לי להסכם שכירות ובדיקת השוכרים בדירה. גם המחיר היה מעולה ביחס לשירות! ממליץ לכל מי שחושב לקנות או למכור דירה לשכור את שירותיו!!!!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
אושר אלקיים משרד עורכי דין