התמחרות – מאמר משפטי – כלכלי לשנת 2024

התמחרות היא שיטה המאפיינת תהליכי קניית דירות מכינוס נכסים, במסגרתם נאלץ המוכר, אשר עשוי להיות בעל חוב לצד שלישי, למכור את נכסיו ולשם כך מתמנה כונס נכסים או מנהל התמחרות, שידאג לבצע את המכירה בפועל, למרבה במחיר.

 

מהי התמחרות?

הליך התמחרות היא מכירה פומבית מזורזת הידועה גם בשם הליך הזמנה להציע הצעות, במסגרתה נמכרים דירות יד שנייה, דירות יוקרה, נכסים מסחריים ועוד, במסגרת הליך של הזמנה להציע הצעות בו אנשים מציעים את ההצעה הגבוה ביותר על הנכס הנמכר.

שיטת ההתמחרות נכנסת לאט אך בטוח גם אל ענף הנדל"ן הרגיל, כאשר היא נערכת למעשה כמעין מכירה פומבית פתוחה במסגרת הליך הזמנה להציע הצעות, בה זוכה מי שהציע את המחיר הגדול ביותר עבור הנכס.

שיטת ההתמחרות היא גם שיטה נפוצה בהליכי גירושין, במסגרתם בני הזוג פונים לקבלת הצעות עבור נכס של הצדדים, ולאחר קבלת ההצעה הגבוהה ביותר, אחד הצדדים רשאי לקנות את הצד השני בסכום שנקבע בהליך ההתמחרות.

 

יתרונות של התמחרות דירה על פני מכירה רגילה

למכירת דירה באמצעות התמחרות קיימים מספר רב של יתרונות אשר מסייעים להגדיל משמעותית את המחיר המתקבל בהליך, והופכים את ההליך למשתלם במיוחד למוכרי דירות.

  • תמורה גבוהה משמעותית – מכירת נכס בהליך התמחרות מביעה לעיתים קרובות תמורה גבוהה משמעותית מאשר מכירה רגילה. הסיבה לכך היא שאותם אנשים נאלצים להתחרות אחד בהצעת השני, במקום הצעה אחת וקיבול. נציין כי במקרים מסוימים, ניתן לקבל עד 30% יותר ממחיר השמאות – וזאת אם יבוצע ההליך על ידי עורך דין מנוסה בתחום התמחרות הדירה.
  • חסכון במשא ומתן – בהליך התמחרות מכינים מלפני מועד את הסכם המכר ומסמכי המכרז. לכן, לאחר בחירת הזוכה, כל שנותר הוא הטמעת פרטי העסקה וחתימה על הסכם המכר באופן מיידי.
  • מכירה מיידית – אם נמצאה קונה במחיר מתאים, ניתן לקבוע כי הדירה תימכר אליו ישירות, ויסתיים הליך ההתמחרות באופן מיידי. זה מאפשר זריזות משפטית ועסקית למכירת דירה באופן מיידי.
  • מכירה ודאית ומהירה – אחד היתרונות הגדולים של הליך ההתמחרות היא העובדה שהמכירה יכולה להיות ודאית, ואפילו מהירה במיוחד אם בוחרים לקבל את אחת ההצעות בטרם סיום ההליך.
  • ביטול אפשרי בכל שלב – אחד היתרונות המשמעותיים היא שניתן לבטל את ההליך בכל שלב, אפילו לאחר בחירת הזוכה! עורך דין התמחרות מקצועי ידע בדיוק כיצד לוודא שהביטול יעשה כדין.
  • קהל יעד רחב – ההתמחרות מפורסמת באמצעות העיתונות הכתובה, כאשר המודעה מנוסחת באותו אופן של מכירה באמצעות כונס נכסים או מנהל עיזבון. דבר זה מביא קבל יעד רחב של רוכשים פרטיים ומשקיעים כאחד.
  • ימי ביקור שנקבעים מראש – אין דבר גרוע יותר מאשר לפתוח את הדלת בשעה 21:00 לרוכש פוטנציאלי, או לקבוע יום שבו אתם בדירה ואף אחד לא מגיע. במסגרת הליך התמחרות נקבעים ימים מרוכזים, וכך נמנעת אי נעימות מתמשכת.
  • בטוחה לתשלום – במסגרת הליך ההתמחרות קובעים מראש כי הצעה תתקבל אך ורק עם הפקדת צ'ק בנקאי ו/או צ'ק בסך של 5% או 10% מערך ההצעה לרכישת הנכס. סכום זה מאפשר לדעת שהמציעים רציניים ולא יבזבזו את זמנם של המוכרים.

תהליך ההתמחרות – מהתחלה ועד הסוף

הליך ההתמחרות היא הליך מיוחד שנעשה על ידי עורכי דין מקרקעין מנוסים ובעלי ניסיון רב וספציפי בהליכי התמחרות. הליך ההתמחרות עצמו צריך להיעשות באמצעות שלבים מובנים של התהליך, שמאפשרים את מכירת הנכס באופן ודאי ונכון מבחינה משפטית. להלן השלבים השונים של הליך ההתמחרות:

 

בחירת עורך דין להליך התמחרות

בשלב הראשון על המוכר להתקשר עם עורך דין התמחרות דירה בהסכם ייצוג וליווי משפטי בו יפורט ההליך ותנאי ההסכם, ותנאי התשלום לעורך הדין של המוכר. לאחר חתימה על ההסכם, יערוך עורך הדין טיוטה של הסכם מכר ומסמכי מכרז, אשר באמצעותם ניתן יהיה להגיש את ההצעות במכרז.

רצוי לקבוע בהסכם המכר של הליך ההתמחרות את כל התנאים הנדרשים של ההסכם, לרבות אופן התשלום, הצהרות והתחייבויות של הצדדים, אפשרות של הפרה ועוד.

יש לציין כי ניתן בשוק המקרקעין לקבוע כי שכר הטרחה של המוכר יוטל בחלקו על הצד הקונה. ישנן לכך מספר סיבות – האחת היא החסכון האפשרי בשכ"ט עורך דין עבור בדיקות (כי קיימת שמאות), השנייה היא כי שכר טרחה המוטל על שני הצדדים יחלוק באופן צודק את הנטל, וישנן עוד מספר רב של סיבות לחלוקה.

זה החלק בו עלינו לציין כי משרדנו מתמחה בהליך ההתמחרות, וביצע מספר רב של הליכים שהסתיימו בהצלחה. אם אתם מעוניינים בפרטים אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לסייע.

 

הזמנת שמאות מוקדמת לדירה

במקרה של הליך ההתמחרות קיימת חובה לא פורמלית לצרף שמאות של הנכס. השמאות מחולקת יחד עם יתר מסמכי המכרז למתעניינים, אשר יכולים לראות את מאפייני הנכס המלאים, ולדעת האם יש מגבלה או הגבלה כלשהיא על הנכס.

בהרבה מאוד מקרים השמאות מאפשר הבנה משפטית ותכנונית של הדירה, מה שמאפשר קנייה אף ללא ייצוג משפטי מצד הקונה – ומאפשר חסכון של שכר טרחה מצד הקונה עבור העסקה, והעלאת כדאיות העסקה.

 

הפצת הליך ההתמחרות

לאחר קבלת השמאות והכנת מסמכי המכרז, בא כוח המוכר שמנהל את הליך ההתמחרות יפיץ את הליך ההתמחרות באופן נרחב ככל הניתן. עורך דין התמחרות מקצועי ידאג לפרסם את הדירה בעיתונות הכתובה במדורים מיוחדים, אשר משם תילקח המודעה לאתרים נוספים וייעודיים כמו אתרים של כונס נכסים און ליין, יד 2 כונס ועוד.

בנוסף, עורך הדין יכול להוציא שלט לתלייה בדירה, כך שהעוברים והשבים יוכלו לדעת שהדירה מיועדת למכירה. יחד עם האפשרויות לעיל, ניתן יהיה לפרסם את הדירה ברשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם), ואתרים ייעודיים כמו יד 2 ו-WINWIN.

 

קבלת פניות ממתעניינים פוטנציאליים

בשלב שלאחר הצגת המכרז עורך דין התמחרות דירה יקבל פניות ממתעניינים פוטנציאלים המעוניינים לראות ולרכוש את הדירה. הפנייה לעורך הדין להתמחרות תיעשה באמצעות שיחת טלפון, דואר אלקטרוני או הגעה למשרדי עורך הדין, בה יקבלו המתעניינים את מסמכי המכרז.

ההפצה של מסמכי ההתמחרות יכולה להיעשות בחינם או בתשלום. היתרון של הפצה בתשלום סמלי (כמה מאות שקלים) היא שזה מהווה משוכה נוספת שאנשים לא רציניים לא יעברו אלא אם הדירה ממש רלוונטים עבורם, ומונעת פנייה של מתווכים שיציגו את הנכס בעצמם.

 

קביעת מועדי ביקור בדירה

במסגרת המודעה שמפורסמת יקבעו שניים או שלושה מועדים לביקור בדירה. המועדים יהיו בשעות וימים שנוחים לבעל הדירה, על מנת למנוע אי נעימות וטרחה מיותרת.

בימים אלה יכולים להציג את הבית בצורה הטובה ביותר, כאשר ניתן לדאוג לבייביסיטר בשביל הילדים (שיהיה שקט), צביעה של הבית וארגון למכירה ועוד. זה מאפשר למנוע מצב של טיילת בבית, וקביעת מועדים לא קבועים והפרה של שגרת החיים.

 

קבלת פניות והצעות לרכישת הדירה בהתמחרות

לאחר הביקורים ובמהלכם יקבל עורך הדין של ההתמחרות פניות מקונים פוטנציאליים.  הפניות הלא רלוונטיות – של קונים שמעוניינים להציע הצעות נמוכות במיוחד או הצעות לא חוקיות – יפסלו על הסף.

הפניות הרציניות והרלוונטיות יקבלו מענה והתייחסות, ולאחר מכן יתבצע מעקב לקבלת הצעה מסודרת. רק הצעות שיתקבלו עם המחאה יאושרו למעבר להליך ההתמחרות הפורמלי. ההליך עצמו יתחיל רק לאחר מועד שנקבע מראש, ואף לאחריו ניתן יהיה לקבל הצעות נוספות.

 

ניהול הליך ההתמחרות

לאחר קבלת מספר הצעות, תיערך התמחרות בין כל המציעים הכשרים, וכל המציעים יקבלו הודעה על מועד של ההתמחרות. ההתמחרות תתחיל מהמציע בעל ההצעה הגבוהה ביותר. מההצעה הזאת, תתאפשר לכל אחד מהמציעים בחדר אפשרות להציע מחיר גבוה יותר בערכים של עשרות אלפי שקלים כל פעם.

ההתמחרות יכולה להיות פיזית – במסגרתה כל המציעים יתכנסו לחדר אחד בו יהיה נציג אחד לכל מציע, וההתמחרות יכולה להיות באמצעות הליך אינטרנטי בו כל אחד ישב בביתו ויציג באמצעות חדר וירטואלי סגור.

 

בחירת הזוכה וחתימה על חוזה המכר

לאחר קבלת ההצעה הגבוהה או הטובה ביותר, ייסגר הליך ההתמחרות ויקבע הקונה. לאחר מספר ימים, יפגשו המוכר והקונים במשרדו של עורך דין ההתמחרות, ויחתמו על הסכם המכר בנוכחות כל הצדדים. לאחר מכן ימשך ההליך כהליך מכירת דירה סטנדרטי, במסגרתו הקונה ישלים את מלוא התשלומים עבור הדירה, ויקבל את החזקה במועד שנקבע בחוזה המכר.

 

עורך דין התמחרות – עורך דין מומלץ

כמו בכל עסקה מהותית ובייחוד בתחום הנדל"ן והמקרקעין, מומלץ לקבל עבורה ליווי מעורך דין המתמחה בעסקאות מהסוג הזה ושיודע לאפיין ולהעריך נכונה סיכונים פוטנציאליים, לבדוק ולתכנן כראוי את עלויות המיסוי, לנסח היטב את הסכם המכר באופן שמגן על הלקוח ועוד. מעצם קבלת הייצוג המשפטי, שומר עורך דין התמחרות כל העת על מקצועיות ההליך ועל האינטרסים המיוחדים של הלקוח שלו.

עורך דין התמחרות ידע לפנות לקונים באופן שימקסם את המחיר עבור הצדדים, ויספק מענה משפטי מלא לאורך כל ההליך. עורך דין התמחרות יודע לבצע את כל השלבים של ההליך במיומנות ומקצועיות, ויאפשר שקט נפשי למוכר, בידיעה שהדירה תימכר במחיר הגבוה ביותר, ובצורה הפשוטה והקלה ביותר.

 

מקרים נפוצים של התמחרות

הליך התמחרות למכירת דירה נפוץ בשוק הנדל"ן, וניתן למצוא לו מספר דוגמאות נפוצות.

 

מכירת דירה יד שנייה בהתמחרות

בשנים האחרונות שימוש בשיטת ההתמחרות למכירת דירה נפוצה יותר ויותר. השיטה מעניקה שליטה מלאה למוכרים, כך שהם יודעים שיוכלו למכור את הדירה תוך זמן קצוב ועל ידי איש מקצוע מיומן. השיטה מאפשרת גם את ניהול ההליך על ידי עורך דין מיומן ומקצועי שילווה את העסקה מתחילתה ועד סופה, להבדיל ממתווך שיסיים את תפקידו מיד לאחר חתימה על הסכם מכר.

זה המקום לציין שמשרדנו ליווה עסקאות רבות של מכירת דירות מגורים בהליך התמחרות, ואתם מוזמנים לפנות אלינו ולהשאיר פרטים מטה כדי שנוכל לחזור אליכם עם הצעה מדויקת ומשתלמת.

 

מכירת דירות יוקרה בהליך התמחרות

דירות יוקרה הן דירות שמחירן הוא מעל 5,000,000 ₪. דירות אלה, בין אם דירות יד שנייה ובין אם דירות חדשות מקבלן – יש קושי למצוא את האנשים שידם משגת לקנות דירות במיליונים רבים, ולעיתים בעשרות מיליונים.

לא פעם דירות יוקרה מגיעות להליך התמחרות מכיוון ובהליך זה יש הפצה רחבה מאוד של העסקה לגורמים רבים, וניתן להעביר את העסקה למתווכים שיוכלו להציגם ללקוחותיהם. בנוסף, אנשים בעלי ממון יכולים להעלות את המחיר המוצע באופן משמעותי, ונוטים שלא להשקיע בדירות יוקרה, ולכן יכולים להציע מחירים גבוהים בהרבה מאשר משקיעים שמחפשים מציאה.

 

מכירת דירת גירושין בהתמחרות

הליך התמחרות של דירת גירושין עובד הפוך ממה מההליך שצוין לעיל, בהיבט לפיו מכירת הנכס נקבעת כחובה על ידי בית המשפט לענייני משפחה ו/או בית הדין הרבני. הסיבה לכך היא ששני הצדדים (הבעל והאישה) טוענים על פי רוב טענות הפכות ביחס למחיר – מי שרוצה להישאר בדירה רוצה אותה במחיר נמוך ככל שניתן, ומי שיוצא מהדירה רוצה למכור אותה במחיר גבוה ככל שניתן.

לאור ניגוד העניינים המובנה, אין ברירה אלא לערוך התמחרות עם צדדים שלישיים, בהם צדדים שלישיים יוכלו להציע הצעות לרכישת הנכס. בסוף ההליך ניתנת האפשרות לכל אחד מבני הזוג לרכוש את מחצית הדירה הנותרת במחיר שנקבע בהליך ההתמחרות. כך יוצא שאם המחיר הסופי הוא 2,000,000 ₪, אחד מבני הזוג יוכל לרכוש את המחצית השנייה ב-1,000,000 ₪.

 

מכירת נכס מסחרי בהתמחרות

מכירה של נכסים מסחריים כמו חנות או משרד בהליך התמחרות לא שייך רק לדירות מגורים, אלא נפוץ במיוחד בנכסים מסחריים. הסיבה לכך זהה לסיבות שמנינו לעיל – המחיר שיתקבל בסוף ההליך יכול להיות גבוה בהרבה מאשר המחיר המבוקש.

יחד עם זאת, השוק של נכסים מסחריים עובד מעט שונה מאשר דירות מגורים, ולכן לא פעם הליך ההתמחרות של נכסים מסחריים מלווה בהפצת ההליך למתווכים ומארגני עסקאות. לכן, אם אתם מעוניינים למכור משרד, חנות או מחסן, ההמלצה היא לבצע את ההליך באמצעות אך ורק באמצעות הליך התמחרות.

 

עורך דין התמחרות מיומן ליווי משפטי מקצועי

לקוחותיו של עורך דין אושר אלקיים נהנים מליווי משפטי מקצועי ומיומן, המביא לעסקאות מהירות תוך הרחבת היקף המתעניינים באותה עסקה, מה שמשרת היטב את האינטרסים של הלקוח. השירות הוא one stop shop המכיל בתוכו שירות משפטי המלא לליווי המוכר בעסקה וסיומה באופן המקצועי והבטוח ביותר.

השירות מוצע בשכר טרחה הוגן ונוח, המאפשר את ביצוע כל פעולות ההתמחרות במקום אחד, יחד עם עורכי הדין מהשורה הראשונה, ושירות משפטי נגיש וזמין לכל אורך ההליך. אם אתם שוקלים למכור את הדירה שלכם – ההמלצה הבטוחה ביותר היא ביצוע הליך התמחרות!

התמחרות - מאמר משפטי - כלכלי לשנת 2022
התמחרות – מאמר משפטי – כלכלי לשנת 2023
לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא התמחרות – מאמר משפטי – כלכלי לשנת 2024

הליך התמחרות היא מכירה פומבית מזורזת הידועה גם בשם הליך הזמנה להציע הצעות, במסגרתה נמכרים דירות יד שנייה, דירות יוקרה, נכסים מסחריים ועוד, במסגרת הליך של הזמנה להציע הצעות בו אנשים מציעים את ההצעה הגבוה ביותר על הנכס הנמכר.

למכירת דירה באמצעות התמחרות קיימים מספר רב של יתרונות אשר מסייעים להגדיל משמעותית את המחיר המתקבל בהליך, והופכים את ההליך למשתלם במיוחד למוכרי דירות.

  • תמורה גבוהה משמעותית
  • חסכון במשא ומתן 
  • מכירה מיידית 
  • מכירה ודאית ומהירה 
  • ביטול אפשרי בכל שלב
  • קהל יעד רחב 
  • ימי ביקור שנקבעים מראש
  • בטוחה לתשלום

אושר אלקיים משרד עורכי דין ביצע הליכים רבים של התמחרות לשביעות רצונם של לקוחותיו.

משרדנו מציע את השירות מקצה לקצה, באופן שמאפשר ללקוחותינו שקט נפשי, וידיעה שמשרדנו ידאג לקבל את התמורה המקסימלית עבור הנכס.

השירות נעשה על ידי עורכי דין מוסמכים, בעלי ניסיון משפטי ועסקי רב בניהול מכירת נדל"ן, הליכי משא ומתן ויכולת השלמת העסקה בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

אם אתם מעוניינים להגיע לפגישה ולהבין יותר על ההליך – אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

הליך התמחרות למכירת דירה נפוץ בשוק הנדל"ן ונעשה על ידי עורכי דין המתמחים בתחום. ניתן למצוא לו מספר דוגמאות נפוצות.

  • מכירת דירה יד שנייה בהתמחרות
  • מכירת דירות יוקרה בהליך התמחרות
  • מכירת דירת גירושין בהתמחרות
  • מכירת נכס מסחרי בהתמחרות

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
יוסי צברי
יוסי צברי
2022-05-05
אושר מקצועי מרגיע, אדיב, סבלני ,זמין בכול שעות היממה ,מכירת דירה זה לא תהליך קל ומאוד מלחיץ הרגשתי שאני בידיים שדואגות לי ולאינטרסים שלי ממליץ כבר לכולם.
amirsinay
amirsinay
2022-05-03
מקצוען אמיתי ליווה אותי בתור משקיע בכל הנוגע לבדיקות רקע לדיירים משא ומתן עם הדיירים ובנוסף תפר חוזה בדיוק לפי צרכי ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבתי עליהם, כיף לדעת שאתה מוגן מכל הכיוונים ואפשר להיות בראש שקט!
אתי צברי
אתי צברי
2022-04-12
תודה רבה לעורך דין אושר אלקיים על הטיפול והליווי במיכרת הדירה, על ההשקעה והשרות מעל ומעבר למצופה וסגירת העסקה במהירות ומקצועית. אין עלייך ונתראה בעסקה הבאה
אלברט אברמוב
אלברט אברמוב
2022-03-18
ממליץ בחום על אושר העורך דין ליווה אותי במקצועיות ובנועם ברכישת הדירה
Gal Yazdi גל יזדי
Gal Yazdi גל יזדי
2022-03-18
אושר ליווה אותנו בתהליך של קניית הדירה הראשונה שלנו. לא היה לנו ידע רב בנושא לפני כן, ואושר היה נעים, סבלני ומקצועי מאוד והסביר שלב אחרי שלב מה הולך לקרות עד סוף התהליך. ממליצים בחום!
Danielle Weizman
Danielle Weizman
2022-03-08
Couldn’t ask for any better advice than Osher. Very experienced, explains everything from top to bottom and guides you through step by step. I highly recommend!! 🤩🤩🤩
יובל זינר
יובל זינר
2022-02-25
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי בתהליך של קבלת זכאות ורכישת דירה במחיר למשתכן - הסביר כל שלב בצורה מקצועית מאוד וסייע בכל שאלה גם לאחר הפגישה! ממליץ בחום!
אורן נזרי
אורן נזרי
2022-02-15
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי ברכישת דירה להשקעה בקריית גת. הוא היה זמין לכל השאלות שיש לי בכל שעה, ונתן לי ראש שקט לאורך כל הדרך - במשא ומתן הוא הסביר הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, את המשכנתא הוא תיקתק והוא אפילו דואג לי להסכם שכירות ובדיקת השוכרים בדירה. גם המחיר היה מעולה ביחס לשירות! ממליץ לכל מי שחושב לקנות או למכור דירה לשכור את שירותיו!!!!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין