עורך דין דיור מוגן

אחת ההחלטות המרכזיות בחייהם של בני הגיל השלישי היא ההחלטה לעזוב את הבית ולעבור למגורים בדיור מוגן. החלטה זו דורשת מוכנות פיזית ונפשית, בוודאי כאשר הבית אותו עוזבים היה למרכז החיים במשך תקופה ממושכת מאוד וכעת יש צורך להסתגל למקום חדש על כל הכרוך בכך.

להחלטה זו גם היבטים בריאותיים וכלכליים משמעותיים מאוד עליהם צריך לתת את הדעת, מה שהופך את נוכחותו של עורך דין דיור מוגן להכרחית במיוחד ליצירת הסכם התקשרות איכותי ובטוח. במאמר זה נעמוד על חוקי הדיור המוגן בראיית זכויות והתחייבויות הדיירים וכיצד עורך הדין צפוי להטיב עם תנאי המגורים של הדייר, במקביל לשמירה על האינטרסים האישיים, הרפואיים והכלכליים שלו בכל עת.

 

מה קובע חוק דיור מוגן?

עד שנת 2012, בתי הדיור המוגן בישראל פעלו ללא כל הסדרה חוקית של פעילותם. לא פעם בתי הדיור המוגן היו פועלים בצורה כוחנית וקובעים נורמות כאוות נפשם, וזאת כי לא היה חוק שיגדיר את גבולות הגזרה, ויכווין את התנהגותם. בשת 2012 נחקק חוק הדיור המוגן אשר הסדיר את זכויותיהם של המתגוררים בדיור מוגן, בין היתר באמצעות מתן תנאים מסוימים לשוהים שאותם לא יכול בית הדיור המוגן לבטל או לשנות.

כך לדוגמה, הזכות לקבלת בטוחה לכספי הפיקדון שהופקדו, הגנה מפני פינוי (למעט בנסיבות מאוד מסוימות) והאפשרות לשכן בדירה מטפל אישי (גם הפעם זכות זו תוגבל בתנאים מיוחדים בלבד).

עורך דין לדיור מוגן הוא הגורם המשפטי המוסמך אשר מסוגל לקרוא את החוק בצורה נכונה, ולוודא כי תנאי החוק יתקיימו בהסכם הדיור המוגן עליו יחתמו הצדדים, וכי אם בית הדיור המוגן יסטה מהוראות החוק, הרי שעורך הדין מטעם הדייר ידע לעמוד על זכויותיהם של הדיירים. לקריאה על חוק הדיור המוגן – אתם מוזמנים לקרוא עוד במאמר הבא:

 

עורך דין דיור מוגן – מה זה כולל?

החלטתם לעבור לדיור מוגן – מזל טוב! עכשיו צריך איש מקצוע שיסייע עם ההסכם הדיור המוגן והמעבר העתידי. לשם כך אתם חייבים לקחת ייעוץ וליווי משפטי – אבל כל אחד מציע משהו אחר. עורך דין ללא ותק בדיור מוגן או עורך דין חמקמק יכול לציין שהוא גובה על פי שעות עבודה – ואז לדאוג למספר שעות רב ככל הניתן.

עורך דין אחר יכול לקחת סכום מופרז – ובפועל לעבוד מעט מאוד זמן (אם בכלל) ולא להעניק שום שירותים נוספים. משרדנו דוגל במתן שירות ברמה המשפטית הגבוהה ביותר. שירות הליווי שלנו מחולק לשלבים מסודרים, שנועדו למנוע מדיירים תשלומים מיותרים, ולקבל את השירות המשפטי המתאים ביותר בשבילכם. השלבים של הטיפול המשפטי הם:

שיחת ייעוץ והכוונה

מיד לאחר פנייה למשרדנו, אנו נקבע שיחת ייעוץ והכוונה לדיור מוגן. במסגרת הפגישה יוכל עורך הדין ממשרדנו לשוחח עם הדיירים בדיור המוגן ועם בני משפחתם (לעתים), מהם הצרכים החשובים להם ומה מצבם המשפטי והאישי, שדורש התייחסות מתאימה בדגש על בחירה בבית הדיור המוגן המתאים ובמסלול רלוונטי.

במסגרת הפגישה יוסבר לדיירים על המסלולים השונים של הליווי המשפטי והשירותים הנוספים שמציע המשרד, ויינתנו המלצות משפטיות ופרקטיות שיכולות לחסוך עשרות אלפי שקלים במהלך החיים בדיור מוגן!

 

קבלת ייצוג משפטי

בסיום שיחת הייעוץ וההכוונה או לאחריה, הדיירים יכולים לבחור האם להמשיך בייצוג משפטי להסכם הדיור המוגן או להמשיך בלעדיו ויחד עם הידע משיחת הייעוץ וההכוונה. לאחר קבלת הייצוג המשפטי, יחל משרדנו לפעול בשמו ובמקומו אל מול בית הדיור המוגן לצורך קבלת טיפול משפטי מלא בהתאם לשלבים שהוסכמו, ושכר הטרחה לעורך דין דיור מוגן שהוסכם בין הצדדים.

 

פנייה לבית הדיור המוגן לקבלת מידע

לצערנו לא פעם נתקלנו במצבים בהם בתי הדיור מעבירים לדיירים מידע חלקי, חסר או מוטעה ביחס למגוריהם בבית הדיור המוגן, והדיירים מגלים זאת רק בדיעבד. לכן, לאחר קבלת הייצוג, משרדנו יפנה לחברת הניהול של בית הדיור המוגן וידאג לקבל לידיו את מלוא המידע הרלוונטי והמסמכים העדכניים ביותר עליהם ידרש לחתום הדייר. רק לאחר קבלת אישור שהועברו כל המידע והמסמכים הרלוונטיים, משרדנו יתחיל במלאכת העבודה המשפטית.

 

עריכת שינויים והתאמות להסכם הדיור המוגן

זהו החלק של העבודה המשפטית, בה נתפרת העבודה המשפטית בהתאם לצרכי הלקוח וההסכמות מול בית הדיור המוגן. בנקודה זו יעיין עורך הדין בהסכם ההתקשרות המוצע מצד בית הדיור המוגן ומפעיל הדיור המוגן ויפעל לצורך הכנסת שינויים שיאפשרו ללקוח להפיק מגורים מיטביים במקום, במקביל לשמירה מוחלטת על זכויותיו כעת ובעתיד.

שינויים אלה מבוצעים ברובם דרך ניהול משא ומתן מסוים ולכן יש צורך בהשכלה משפטית רחבה ובמיומנות מתאימה על מנת להשיג אותם מבלי להותיר "על השולחן" אלמנטים שאינם מובטחים חוזית. בנוסף, יוטמעו כל השינויים וההסכמות שנעשו בין הדיירים ובין בית הדיור המוגן בתוך ההסכם.

 

חתימה על הסכם הדיור המוגן

לאחר סיום עריכת השינויים וההתאמות בהסכם הדיור המוגן, ניתן יהיה לקבוע מועד לחתימה בבית הדיור המוגן. למעמד החתימה יגיע עורך דין מטעם המשרד, על מנת לוודא שההסכם שנחתם בסופו של יום הוא אותו הסכם שתוקן והותאם לצורכי הלקוח, ולא גרסה אחרת / קודמת שלא רלוונטית.

 

ליווי משפטי לאחר חתימת הסכם הדיור המוגן

עורך הדין לדיור מוגן נותר כמייצג לכל בעיה או סוגיה משפטית נוספת שעולה לאורך הדרך, כך שניתן להתייעץ ולקבל ממנו ייצוג פעיל גם בהמשך. הליווי המשפטי נותר זמין עד למעבר לבית הדיור המוגן, ויכול להיות זמין עבורכם גם לפרק סיום ההתקשרות עם בית הדיור המוגן, במסגרתו יש להסדיר את העזיבה ואת קבלת החזר הפיקדון.

 

ביצוע שירותים נוספים בתחום הדיור המוגן

עורך הדין לדיור מוגן ממשרדנו ימשיך ויסייע ללקוחותינו גם בפעולות נלוות למגורים בדיור המוגן, כמו למשל מכירת דירת המגורים, ניסוח צוואה, השכרת דירת מגורים וייפוי כח מתמשך. גם במקרה בו יתגלה הרצון לעבור מבית דיור מוגן אחד לאחר באמצע התקופה, צורך בהרחבת סל השירותים הניתנים במקום על אף שישנו חוזה שכבר חתום והיבטים נוספים – משרדנו יעמוד לשירותכם לאורך כל הדרך.

 

עורך דין דיור מוגן – בחינת החוזה של בית הדיור המוגן

כפי שניתן לראות – החל משלבים 3 ועד 5 מתבצע הליך משפטי שלם, במסגרתו משרדנו בוחן את הסכם הדיור המוגן. להלן מספר דגשים שמשרדנו נותן בהיבטיו השונים של הסכם לדיור מוגן:

  • המלצות והכוונה של עורך דין דיור מוגן – משרדנו יסייע לכם להבין את טיבו המדויק של בית הדיור המוגן וכיצד להתנהל מולו עד לשלב חתימת החוזה, על מנת למקסם את התנאים והזכויות שלכם.
  • בחינת התאמת המצגים לחוזה של בית הדיור המוגן – הרבה מאוד פעמים בית הדיור המוגן מבטיח ומעניק מתנות במהלך המשא ומתן, שאם לא תדאגו שיירשם בהסכם עלולים להישאר באוויר. לא פעם דיירים מספרים שהובטחה להם יחידה מסוימת, או שדרוג לדירה כמו מכונת כביסה או מדיח, וכאשר הגיעו לדירה גילו שלא כך הדבר. משרדנו ידאג להטמיע את כל המצגים לתוך חוזה הדיור המוגן.
  • התאמת החוזה למסמך הגילוי של בית הדיור המוגן – מסמך גילוי הוא מסמך שמפעיל בית הדיור המוגן מוכרח למסור לפי חוק לדייר הפוטנציאלי טרם חתימה על הסכם התקשרות. מסמך זה מפרט את עיקרי התנאים בהתקשרות ועל בסיסו ניתן להשוות בין בתי דיור מוגן ביחס לזכויות המפעיל במקרקעין, תנאי קבלה, שטחים ציבוריים, תשלומים, שירותי המקום ועוד. מסמך זה צריך להתקבל בהלימה עם תנאי החוזה ולכן אנו נבחן אותו בקפדנות ובמקצועיות, כדי לוודא שהתנאים בו זהים למה שהובטח לדייר.
  • בחינת מוקשים משפטיים בחוזה של בית הדיור המוגן – לא אחת עולות מקריאת החוזה השרירותי של בית הדיור המוגן שאלות בנוגע לאפשרויות שלא באו לידי ביטוי בחוזה, או לחילופין מתעורר הצורך בהצבת תנאים ומנגנונים נוספים שבאים לטובתו של הדייר במגוון גדול מאוד של סוגיות. אנו נדאג לפרק את המוקשים האלה במיומנות משפטית.

 

כמה עולה עורך דין לדיור מוגן

השירות הניתן מעורך דין לדיור מוגן מתחיל בכמה מאות שקלים עבור שיחת ייעוץ ועולה לאלפי שקלים עבור הליווי המשפטי, כאשר המחיר המדויק תלוי בניסיון המשפטי והמקצועיות של המשרד המטפל, היקף העבודה הנדרש ובמסגרת השירותים הניתנים בעסקת הליווי עצמה.

בשל העובדה שהייצוג והליווי המשפטיים לדיור מוגן מתרחשים לתקופה ארוכה מאוד, תנאי תשלום שכר הטרחה נוחים וגמישים, לרבות פריסת תשלומים בהתאם לצרכי הלקוח וביצוע התשלום שלא באופן מיידי. בנוסף, ככל שעורך הדין מגיש יותר שירותים משפטיים שרלוונטיים ללקוח, כך עלותו של שכר הטרחה פוחתת.

התכלית המרכזית היא לאפשר לכל לקוח לקבל שירות משפטי איכותי, ההופך הכרחי מאוד לצורך קבלת החלטות מושכלות לעניין הדיור המוגן, מבלי שתיווצר תלות לגבי עלויות שכר הטרחה, שמונעת את קבלת הייצוג המשפטי בסופו של דבר.

 

שירותים נוספים של עורך דין דיור מוגן

אושר אלקיים משרד עורכי דין מעניק שירות משפטי מלא ומקיף בכל ההיבטים הנלווים למעבר לבית הדיור המוגן. השירות נועד לתת מענה של ONE STOP SHOP לכל שאלה או בעיה סביב הנושא, במקביל לטיפול משפטי במגוון סוגיות אליהן נדרשים בני הגיל השלישי:

 

ניסוח צוואות

ניסוח הצוואה הינו עניין קריטי ביותר, שכן כל פגם מהותי בתוכן הצוואה או בצורת הצוואה חושפים אותה לתקיפה מצד גורמים בעלי עניין, לרוב בני משפחה שאינם שבעי רצון מקביעותיה. כדי להבטיח שהצוואה תיוותר תקפה ותמנע סכסוך עתידי בין יורשים ובני משפחה, יש להקפיד על כללי ניסוח ועריכה שיצמצמו את הסיכון העתידי לערעור עליה. בחלק גדול מהמקרים אנו עוזרים ללקוחותינו לנסח צוואה חדשה בטרם הכניסה לבית הדיור המוגן.

 

תיקון ועריכת צוואה חדשה

אם עולה הצורך לשנות את הצוואה או להוסיף לה תנאי, סעיף או פסקה כלשהי ככל שהמצווה עודנו בחיים, ניתן יהיה לתקן את הפרטים או הסעיפים הרצויים באמצעות עריכה מחדש של הצוואה, דרך אותו האופן שבו נערכה קודם לכן ובהתאם לאמור בחוק לגבי כל סוג צוואה ובנוגע לחריגים לחוק (כמו למשל תיקון ועריכה במקרה של צוואה הדדית).

כמו כן, אנו נוהגים לתקן את הצוואה כך שתכיל הוראות מפורשות כיצד יש לנהוג עם כספי הפיקדון של בית הדיור המוגן במקרה של פטירה.

 

ייפוי כח מתמשך

ייפוי כח מתמשך מאפשר לתכנן את המשך החיים מתוך ראייה מעמיקה קדימה, ליום בו תיפגע המסוגלות לקבל החלטות ולבצע פעולות שונות. מסמך זה ממנה הלכה למעשה אדם אחר כמיופה הכוח, הפועל עבורך ובשמך במגוון תחומים שנוגעים לחייך. משרדנו מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך וצבר ניסיון רב בתחום, גם ביחס להשלכותיו של ייפוי כוח זה בקשר למגורים בדיור המוגן.

 

מכירת בית מגורים

אנשים רבים שעוברים להתגורר בבתי דיור מוגן, מוכרים לשם כך את בית המגורים הקיים ונדרשים לעורך דין מטעמם להליך המכירה. מטבע הדברים, תנאי המכירה ומהלכה נוגעים גם לקבלת החלטות ביחס למגורים העתידיים בדיור המוגן ולכן יוכל משרדנו לפעול עבורכם בשני ההליכים, תוך שמירה מיטבית על האינטרסים שלכם.

בנוסף, אנו מעניקים שירות שנועד למקסם את התמורה עבור מכירת הדירה במסגרת הליך התמחרות. לקריאה נוספת אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא.

 

השכרת בית מגורים

לעתים המעבר לדיור מוגן מוליד החלטה אחרת לעניין דירת המגורים הקיימת, למשל השכרת הנכס ושימוש בכספי השכירות על מנת לנהל את התשלומים השוטפים לבית הדיור המוגן. גם הפעם חשוב שעורך דין מקצועי ילווה את ההסכם, בדגש על עריכת הסכם השכירות וקבלת בטוחות מהשוכר, על מנת לוודא שביתכם יהיה זמין לכם אם תרצו לחזור לדירה, וכי ביתכם יושכר לאנשים ראויים ואמינים.

 

ייעוץ משפטי בתחומי הנדל"ן והגיל השלישי

משרד עורכי הדין אושר אלקיים מעניק שירות ייחודי לגיל השלישי, המכיל ניסיון ובקיאות משפטית בכל תחום הנוגע למקרקעין וזכויות הגיל השלישי: הערכת שווי נכסים, ייעוץ מס, מכירה או רכישה, ניהול הליכים מקבילים כמו למשל כניסה לדיור המוגן במקביל לטיפול בליקויים בנכס מושכר, תכנון תהליכי מכירה ורכישה, ניהול חוזים והסכמים ועוד – הכל בליווי מלא מטעמנו לאורך הדרך.

 

חשיבותו של ניהול הסכם ההתקשרות באמצעות עורך דין דיור מוגן

אתם מכירים עורך דין לדיור מוגן?

מי מאיתנו לא מכיר עורך דין? רובכם מכירים אפילו יותר מעורך דין אחד. אם תפנו לכל עורכי הדין שאתם מכירים – תשאלו אותם אם יש להם התמחות בדיור מוגן ומעבר לבית דיור מוגן. התשובה החד משמעית תהיה לא. וזה בסדר – כי התמחות כזו שונה לחלוטין מכל התמחות אחרת בנדל"ן, צוואות ותחומי משפט אחרים.

ההתמחות כוללת הבנה של תחום הדיור מוגן על כל היבטיו (דיני חוזים, דיני ירושה ועוד), ותחומים נלווים שמסייעים בכניסה לבית הדיור המוגן כמו ייפוי כח מתמשך, והסדרת היבט הנדל"ן שיסייע בכניסה לבית הדיור המוגן (מכירת דירה לתשלום פיקדון) ובשהות שם (השכרת דירה לתשלום דמי האחזקה החודשיים).

הליווי המשפטי לא מתמצה רק ב-"מעבר על חוזה הדיור המוגן". הוא כולל שלבים מובנים ומדויקים שנבנו לאחר שנים של ניסיון בתחום הדיור המוגן על ידי משרד עורכי דין שמתמחה בתחום הדיור המוגן, כפי שפירטנו בתחילת מאמר זה.

למרות שעל פניו קיים פיקוח על בתי הדיור המוגן, הוא מתמקד בעיקר באכיפה ולכן חלק גדול מהתנאים עליהם יסכימו הדיירים במעמד ההתקשרות יקשו עליהם לשהות במקום בהתאם לתנאים או הסטנדרטים להם הם מצפים. ולכן ליווי אישי מצד עורך דין דיור מוגן הינו בעל ערך עליון לחתימה על הסכם מהסוג הזה, שמסדיר מטבעו עסקה יקרה מאוד, לפרק זמן ממושך ואף בלתי ידוע.

זאת במקביל לעצם היותה של סביבת השהות מקום שבו התנאים האישיים והכלכליים עשויים להשתנות מעת לעת. עורך דין שבידיו הידע והניסיון הספציפי בתחום, יוכל להנגיש לדייר את כל הזכויות והחובות שלו וליידע אותו כנדרש על אלו של מפעיל הדיור המוגן. זכויות אלה יימסרו לו כמובן בשפה ברורה, לא מעורפלת ובלתי משפטית, כך שניתן יהיה להבין את פני הדברים במדויק ולקבל החלטות מתאימות.

בנוסף, יוכל עורך הדין לבצע בהסכם התאמות ושינויים אם יש בכך צורך, כדי לאזן את התנאים לטובת הדייר במקומות הרלוונטיים. למשל, ניתן להסדיר או להגדיר מראש אירועים מסוימים ואת הפעולה שתבוצע במסגרתם, במטרה להגן על הדייר ולייצר לו ולמשפחתו וודאות לאורך שהותו ועם ראייה עתידית של מגוריו במקום.

עורך דין דיור מוגן
עורך דין דיור מוגן
לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא עורך דין דיור מוגן

  1. שיחת ייעוץ והכוונה
  2. קבלת ייצוג משפטי
  3. פנייה לבית הדיור המוגן לקבלת מידע
  4. עריכת שינויים והתאמות להסכם הדיור המוגן
  5. חתימה על הסכם הדיור המוגן
  6. ליווי משפטי לאחר חתימת הסכם הדיור המוגן
  7. ביצוע שירותים נוספים בתחום הדיור המוגן

השירות הניתן מעורך דין לדיור מוגן מתחיל בכמה מאות שקלים עבור שיחת ייעוץ ועולה לאלפי שקלים עבור הליווי המשפטי, כאשר המחיר המדויק תלוי בניסיון המשפטי והמקצועיות של המשרד המטפל, היקף העבודה הנדרש ובמסגרת השירותים הניתנים בעסקת הליווי עצמה.

אושר אלקיים משרד עורכי דין מעניק שירות משפטי מלא ומקיף בכל ההיבטים הנלווים למעבר לבית הדיור המוגן. השירות בתחומים להלן נועד לתת מענה של ONE STOP SHOP לכל שאלה או בעיה סביב הנושא, במקביל לטיפול משפטי במגוון סוגיות אליהן נדרשים בני הגיל השלישי:

  • ניסוח צוואות
  • תיקון ועריכת צוואה חדשה
  • ייפוי כח מתמשך
  • מכירת בית מגורים
  • השכרת בית מגורים
  • ייעוץ משפטי בתחומי הנדל"ן והגיל השלישי

עורך דין המתמחה בדיור מוגן, יכול להנגיש כראוי את כל התנאים, ההתחייבויות והזכויות של הדייר ולקבל מכוחם החלטות מושכלות בראייה נוכחית ועתידית של תרחישים אפשריים. כמי שמייצג את האינטרסים של לקוחותיו, עורך הדין אמון על שיפור תנאי הסכם ההתקשרות באמצעות ניהול משא ומתן אפקטיבי עם מפעילי בית הדיור המוגן ויצירת מנגנונים שמסדירים את השהות במובן הכלכלי, הרפואי והאישי לאורך זמן.

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
יוסי צברי
יוסי צברי
2022-05-05
אושר מקצועי מרגיע, אדיב, סבלני ,זמין בכול שעות היממה ,מכירת דירה זה לא תהליך קל ומאוד מלחיץ הרגשתי שאני בידיים שדואגות לי ולאינטרסים שלי ממליץ כבר לכולם.
amirsinay
amirsinay
2022-05-03
מקצוען אמיתי ליווה אותי בתור משקיע בכל הנוגע לבדיקות רקע לדיירים משא ומתן עם הדיירים ובנוסף תפר חוזה בדיוק לפי צרכי ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבתי עליהם, כיף לדעת שאתה מוגן מכל הכיוונים ואפשר להיות בראש שקט!
אתי צברי
אתי צברי
2022-04-12
תודה רבה לעורך דין אושר אלקיים על הטיפול והליווי במיכרת הדירה, על ההשקעה והשרות מעל ומעבר למצופה וסגירת העסקה במהירות ומקצועית. אין עלייך ונתראה בעסקה הבאה
אלברט אברמוב
אלברט אברמוב
2022-03-18
ממליץ בחום על אושר העורך דין ליווה אותי במקצועיות ובנועם ברכישת הדירה
Gal Yazdi גל יזדי
Gal Yazdi גל יזדי
2022-03-18
אושר ליווה אותנו בתהליך של קניית הדירה הראשונה שלנו. לא היה לנו ידע רב בנושא לפני כן, ואושר היה נעים, סבלני ומקצועי מאוד והסביר שלב אחרי שלב מה הולך לקרות עד סוף התהליך. ממליצים בחום!
Danielle Weizman
Danielle Weizman
2022-03-08
Couldn’t ask for any better advice than Osher. Very experienced, explains everything from top to bottom and guides you through step by step. I highly recommend!! 🤩🤩🤩
יובל זינר
יובל זינר
2022-02-25
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי בתהליך של קבלת זכאות ורכישת דירה במחיר למשתכן - הסביר כל שלב בצורה מקצועית מאוד וסייע בכל שאלה גם לאחר הפגישה! ממליץ בחום!
אורן נזרי
אורן נזרי
2022-02-15
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי ברכישת דירה להשקעה בקריית גת. הוא היה זמין לכל השאלות שיש לי בכל שעה, ונתן לי ראש שקט לאורך כל הדרך - במשא ומתן הוא הסביר הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, את המשכנתא הוא תיקתק והוא אפילו דואג לי להסכם שכירות ובדיקת השוכרים בדירה. גם המחיר היה מעולה ביחס לשירות! ממליץ לכל מי שחושב לקנות או למכור דירה לשכור את שירותיו!!!!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין