ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין לנדל"ן

עורך דין הוא איש המקצוע החשוב ביותר בעסקת נדלן. לכן, חשוב לבחור אותו על פי עקרונות וקריטריונים שיבדילו עורך דין אחד ממשנהו. במאמר זה תוכלו לראות את ששת הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת עורך דין לנדלן.

עורך דין הוא איש המקצוע החשוב ביותר בעסקת נדלן. לכן, חשוב לבחור אותו על פי עקרונות וקריטריונים שיבדילו עורך דין אחד ממשנהו. במאמר זה תוכלו לראות את ששת הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת עורך דין לנדלן.

 

כלל ראשון: המשרד והצוות המקצועי 

הכלל הראשון בבחירת עורך דין למקרקעין, הוא בחינת רמת השירות של המשרד והצוות המקצועי.

עורך דין טוב אמור לספק ללקוח שלו מעטפת של איכויות, מתוך הבנה שהוא מלווה את הלקוח בתהליך מורכב ולעיתים ארוך.

בהמשך נצלול למרכיבים הספציפיים של מעטפת זו, אך בשלב ראשון, מומלץ לבחון במבט "ממעוף הציפור" – מה רמה המקצועית של המשרד, והאם כדאי להיעזר בו בניהול עניינים משפטיים רגישים. 

בהקשר זה, יש לבחון: האם למשרד הבנה, ניסיון ומומחיות בתחום המשפטי הרלוונטי; כשירות ואמצעים אדמיניסטרטיביים לניהול הליכים משפטים מורכבים והתקשרויות עם מגוון צדדים; יכולת להעניק ללקוח שירות אדיב ואכפתי.

אושר אלקיים משרד עורכי דין מעניק שירותים משפטיים עם מענה כולל לצרכים שלכם: ראשית, מקצועיות בלתי מתפשרת –  ידע ומומחיות בתחום המקרקעין והנדלן. שנית, השקעה והתמסרות לטיפול בכם, באמצעות ליווי אישי לאורך כל הדרך.  שלישית, משרדנו בעל האמצעים האדמיניסטרטיביים והניהוליים לטיפול בהליכים משפטיים מורכבים וארוכים.

מובן, כי בחירת עורך דין למקרקעין צריכה להיעשות על בסיס אסמכתאות מוצקות המעידות על איכות השירות המוצע לכם, ולא על פי סיסמאות בלבד. אושר אלקיים משרד עורכי דין עונה לצורך זה, כאשר באמתחתו הישגים רבים המעידים על מצוינות בלתי מתפשרת, ועל כך נרחיב בהמשך, לרבות אתר גדוש במאמרים מקצועיים לרווחת לקוחותיו.

 

כלל שני: זמינות ללקוח

שכירת שירותיו של עורך דין היא בחירה של שותף לדרך.

בין לקוח לבין עורך הדין שלו צריכה להתקיים מערכת יחסים עמוקה למדי, של אמון הדדי, מחויבות וביטחון. מרכיב מהותי במערכת היחסים הזו הוא מידת הזמינות של עורך הדין ללקוח שלו.

באופן טבעי, לקוח שמשקיע ממיטב כספו, ירצה שעורך הדין שלו יהיה פנוי וזמין לענות על הצרכים והרצונות שלו. חשוב להבין, לא מדובר רק במידת הזמינות הטלפונית או במשך הזמן שנדרש לעורך הדין להשיב להודעת דוא"ל. מדובר בגישה.

עורך דין שזמין ללקוח שלו, לא יבצע משימות נוספות ("מולטיטסקינג") בזמן שהוא בפגישה עם הלקוח שלו; לא יפנה את הלקוח לאדם אחר בצוות המשרד בידיעה שהלקוח מעוניין לדבר איתו; הוא יבטיח רק מה שהוא יכולם לקיים, ויקיים.

הוא ישקף את הדברים ללקוח בגובה העיניים, מתוך הערכה והבנה לדעתו ושיקוליו; הוא יעניק המלצות משפטיות בהירות ומובנות.

בנוסף, ולא פחות חשוב מכך, זמינות ללקוח בשנת 2022 משמעותה גם נגישות טכנולוגית מקיפה: אתר אינטרנט מובן ונגיש, מענה מהיר בדוא"ל ובטלפון, נוכחות ברשתיות החברתיות.

אושר אלקיים משרד עורכי דין בראשון לציון מגשים אידיאל זה: זמינות מהותית ללקוח – הקשבה ודאגה לשביעות רצונו, לצד מענה מסביב לשעון, באמצעות מגוון רב של אמצעים קלים ונוחים ליצירת קשר.

שכירת שירותיו של אושר אלקיים משרד עורכי דין בראשון לציון תעניק לכם ביטחון ורוגע שאתם נמצאים בידיים טובות. 

כלל שלישי: המלצות מלקוחות אחרים

"אין חכם כבעל ניסיון".

פרמטר נוסף שיש לבחון הוא טיב החוויות של לקוחות קודמים.

מדובר בהיבט חשוב, משני טעמים: ראשית, לקוחות אחרים יעידו על הניסיון של עורך הדין. לא מומלץ להיעזר, בפרט בענייני מקרקעין ונדלן, בעורך דין שאתה הלקוח הראשון שלו. שנית, זו הזדמנות להתרשמות בלתי אמצעית מרמת השירות.

חפשו חוות דעת של לקוחות אחרים ביחס לשירות שניתן להם, והתרשמו: האם הלקוח יצא בתחושה חיובית? האם הוא הרגיש שהוא בידיים מקצועיות? האם הוא התרשם שעורך הדין בקיא בתחומו? כמה מילים ספורות יכולות לענות על כל אלה.

אושר אלקיים משרד עורכי דין בראשון לציון, מציג מגוון המלצות מלקוחותיו במגוון תחומי המשפט וניתן לראות את ההמלצות באתר, בגוגל, בפייסבוק ובאתר איזי. מוזמנים להתרשם. 

כלל רביעי: ניסיון מקצועי

על פי נתונים שהתפרסמו, מדינת ישראל היא שיאנית במספר עורכי דין לנפש.

אך היצע הגדול של בעלי רישיון עריכת דין לא מעיד בהכרח על היצע גדול של עורכי דין איכותיים.  בבחירת שירותיו של עורך דין למקרקעין, נסו לברר לגבי ניסיונו המקצועי.

שימו דגש על איכות הניסיון: עורך דין שפועל הרבה שנים, אך בעניינים זוטרים, ככל הנראה לא יתאים לליווי בעסקת מקרקעין מורכבת.

עו"ד אושר אלקיים  מציג ניסיון מקצועי עשיר: בעברו עבד במשרד עורכי דין הרצוג פוקס נאמן ומשרד מ.פירון ושות', ממשרדי עורכי הדין הגדולים והטובים בישראל.  

זאת, לצד הישגים רבים בעולם האקדמי, בין היתר לצד מומחים בינלאומיים, מבטיחים ללקוחות משרדנו שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. 

כלל חמישי: מחיר הוגן ותשלומים נוחים

כלל נוסף, הוא עלות שכר הטרחה בשכירת שירותיו של עורך הדין. אם כך, באילו שיקולים מומלץ להתחשב כאשר נדרשים לפן הכספי בבחירת עורך דין למקרקעין?

ראשית, יש להתחשב במהות ההוצאה. לא מדובר בהוצאה שגרתית, יומיומית, עניין של מה בכך. עניינים משפטיים ועסקיים, ודאי בחייו של אדם מן השורה, עלולים לגרור השלכות הרות גורל. וכפי שלא מומלץ לחסוך יתר על המידה בקניית רכב, שאמור להיות בטיחותי מספיק לשימוש בכבישים, כך מומלץ שלא לחסוך יתר על המידה בשכירת שירותיו של עורך דין במקרקעין, שאמור לבטח את זכויותינו המשפטיות ומשאבינו הכלכליים.

שנית, מוצע לבחון את המחיר המוצע על רקע הצעות של נותני שירות אחרים. יש לשים לב: המחיר הזול ביותר הוא לא בהכרח ההוגן ביותר. מחיר הוגן הוא מחיר שהולם את התמורה המוצעת.  בחירת עורך דין שנסובה כולה על הפן הכספי עלולה להביא לעוגמת נפש.

שלישית, מומלץ לבדוק כיצד עורך הדין גובה את המחיר: האם הוא גמיש, מוכן לפרוס לתשלומים, וחותר לנוחות עבור הלקוח. 

משרד עורכי דין אושר אלקיים מציע לכל אחד מהשירותים המשפטיים מספר מסלולים המותאמים באופן אישי לצרכים ולכיסו של הלקוח.

פנו כעת לפגישת ייעוץ עם עו"ד אושר אלקיים, במספר הטלפון המופיע בראש האתר, לקבל הצעת מחיר הוגנת ומתחשבת, תמורת איכות ומצוינות מקצועית.

כלל שישי: משרד בוטיק = שירות אישי

מהו משרד עורכי דין בוטיק? משרד בוטיק הוא משרד קטן – בינוני, עם מספר עורכי דין, ואשר מתמחה במספר מצומצם של נישות משפטיות.

משרד עורכי דין בוטיק הוא משרד עם מספר עורכי דין, המתמחה במספר קטן של תחומים משפטיים ספציפיים. להבדיל, בישראל קיימים משרדי עורכי דין גדולים (פירמות) המכילות מאות עורכי דין במספר רב של תחומים, ורובם מכוונים להעניק מענה משפטי למגזר העסקי, להבדיל מהמגזר הפרטי.

היתרון של משרד בוטיק טוב ומתפקד, הוא ברור: שירות אישי לכל לקוח.

כאשר התחום המשפטי הוא ממוקד, קהל הלקוחות הפוטנציאלי באופן טבעי מצטמצם, והתמריץ העסקי לספק שירות אישי ומסור לכל לקוח גבוה יותר.

בשונה ממשרדי ענק, אין "לקוחות גדולים" ו-"לקוחות קטנים" – כל הלקוחות הם לקוחות גדולים וכולם מקבלים יחס אישי ומקצועי. בנוסף, הלקוחות מקבלים שירות אישי מאותו עורך דין, להבדיל מפירמות ענק שם יש כתובת לכל בעיה, ובירוקרטיה רבה שעלולה להרחיק את הלקוח מהשירות המשפטי.

משרד עורכי דין אושר אלקיים בראשון לציון, מציע שירות בוטיקי אמיתי: התמסרות אישית לצד מומחיות בתחומי משפט ספציפיים – מקרקעין ונדלן, משפט עסקי, הגיל השלישי – ומעניק את השירותים בתחומים אלו בלבד. 

סיכום

כאשר אדם מחפש שירותים של רופא מטפל, מהנדס בניין, אפילו מעצב שיער – סביר שהוא ישקיע במלאכת האיתור. לשיטתנו, ההבנה הזו נכונה גם ביחס לעורך דין.

אנחנו נרצה להגן על הזכויות המשפטיות, הקנייניות והכספיות שלנו, כפי שאנחנו מגנים על גופנו.

על כן, בבחירת עורך דין למקרקעין, מומלץ לערוך בחינה מקיפה, לאור כל השיקולים המהותיים שהעלנו.

ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין לנדל"ן
ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין לנדל"ן

לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין לנדל"ן

  • משרד וצוות מקצועי
  • זמינות מיידית ללקוח
  • המלצות מלקוחות אחרים
  • ניסיון מקצועי וותק
  • מחיר הוגן ותשלומים נוחים
  • שירות אישי ללקוח

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
יוסי צברי
יוסי צברי
2022-05-05
אושר מקצועי מרגיע, אדיב, סבלני ,זמין בכול שעות היממה ,מכירת דירה זה לא תהליך קל ומאוד מלחיץ הרגשתי שאני בידיים שדואגות לי ולאינטרסים שלי ממליץ כבר לכולם.
amirsinay
amirsinay
2022-05-03
מקצוען אמיתי ליווה אותי בתור משקיע בכל הנוגע לבדיקות רקע לדיירים משא ומתן עם הדיירים ובנוסף תפר חוזה בדיוק לפי צרכי ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבתי עליהם, כיף לדעת שאתה מוגן מכל הכיוונים ואפשר להיות בראש שקט!
אתי צברי
אתי צברי
2022-04-12
תודה רבה לעורך דין אושר אלקיים על הטיפול והליווי במיכרת הדירה, על ההשקעה והשרות מעל ומעבר למצופה וסגירת העסקה במהירות ומקצועית. אין עלייך ונתראה בעסקה הבאה
אלברט אברמוב
אלברט אברמוב
2022-03-18
ממליץ בחום על אושר העורך דין ליווה אותי במקצועיות ובנועם ברכישת הדירה
Gal Yazdi גל יזדי
Gal Yazdi גל יזדי
2022-03-18
אושר ליווה אותנו בתהליך של קניית הדירה הראשונה שלנו. לא היה לנו ידע רב בנושא לפני כן, ואושר היה נעים, סבלני ומקצועי מאוד והסביר שלב אחרי שלב מה הולך לקרות עד סוף התהליך. ממליצים בחום!
Danielle Weizman
Danielle Weizman
2022-03-08
Couldn’t ask for any better advice than Osher. Very experienced, explains everything from top to bottom and guides you through step by step. I highly recommend!! 🤩🤩🤩
יובל זינר
יובל זינר
2022-02-25
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי בתהליך של קבלת זכאות ורכישת דירה במחיר למשתכן - הסביר כל שלב בצורה מקצועית מאוד וסייע בכל שאלה גם לאחר הפגישה! ממליץ בחום!
אורן נזרי
אורן נזרי
2022-02-15
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי ברכישת דירה להשקעה בקריית גת. הוא היה זמין לכל השאלות שיש לי בכל שעה, ונתן לי ראש שקט לאורך כל הדרך - במשא ומתן הוא הסביר הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, את המשכנתא הוא תיקתק והוא אפילו דואג לי להסכם שכירות ובדיקת השוכרים בדירה. גם המחיר היה מעולה ביחס לשירות! ממליץ לכל מי שחושב לקנות או למכור דירה לשכור את שירותיו!!!!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין