עורך דין חוזה שכירות – מומלץ!

עורך דין לחוזה שכירות, משרד עורכי דין אושר אלקיים, ליווה מאות משכירים ושוכרים בחתימה על הסכמי שכירות לדירות, חנויות, משרדים, נכסים מסחריים ונכסים נוספים ברחבי המדינה. משרדנו מעניק את השירות המשפטי האיכותי והנגיש בישראל לקהל לקוחותינו, ויודע לעשות זאת בזמינות מיידית, ובמחירים נוחים לכל לקוח.

במאמר שלהלן אנו נסקור את שירותינו המשפטיים בחוזה שכירות שרלוונטיים לכל שירותי השכירות שמשרדנו מציע:

עורך דין חוזה שכירות

עורך דין לחוזה שכירות הוא מושג שיש לצקת לו תוכן, שכן כל עורך דין לחוזה שכירות מעניק שירות משפטי אחר, בהתאם לשיקוליו.

לא כל עורך דין מתאים להיות עורך דין לחוזה שכירות – אלא רק עורך דין שהוא מקצוען בתחום המקרקעין, הנדל"ן והחוזים.

להלן השירותים של משרדנו בעת מתן שירות לחוזה שכירות

ייעוץ חוזה שכירות 

השלב הראשוני והבסיסי של שירותינו הוא ייעוץ בטרם התקשרות בחוזה שכירות.
הייעוץ כולל הפנייה והכוונה של המשכירים או השוכרים כיצד להתנהל בהליך משא ומתן, על ידי עורך דין להסכם שכירות שבקיא ומנוסה במקרקעין ונדל"ן.

אנו מעניקים שירותי ייעוץ לחוזה שכירות, כאשר אנו מעניקים הכוונה מקצועית כיצד להתנהל בעת השכרת הדירה.

אם צריך, אנו מפנים לאנשי מקצוע, כמו מתווכים או שמאים, אשר יכולים לסייע בכל מה שצריך בשביל לחתום על חוזה שכירות איכותי.

ניסוח חוזה שכירות – על ידי עורך דין מומחה

התפקיד החשוב ביותר של עורך דין לחוזה שכירות הוא ניסוח הסכם השכירות לטובת הצדדים.לכל אחד מן הצדדים יש אינטרסים שונים, ורק עורך דין מומחה לחוזה שכירות יש יכולת לאזן את האינטרסים בצורה טובה.

משרדנו בעל ניסיון רב שנים בניסוח הסכמי שכירות לדירות, חנויות, משרדים ונכסים מסחריים, ויש לנו חוזה שיתאים לכל אחד! בנוסף, אנו עורכים את חוזה השכירות באופן מקצועי כדי להתאים לצרכי הלקוח והדירה.

ההסכם מכיל את כל הפרטים ההכ;רחיים לחוזה שכירות דירה, משרד, חנות או מבנה.
בגלל שאנחנו משרד שמתמחה בהסכמי שכירות לדירות, חנויות משרדים ונכסים אחרים, אנו יודעים לערוך את ההסכם בצורה מקצועית שתאפשר הגנה מקסימלית למשכירים בעת החתימה, ולאחריו.

כדי להבין שחתימה על חוזה שכירות היא עניין למקצוענים בלבד, אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמרים המקיפים שלנו להשכרת דירה ונכס מסחרי.
לקריאת המדריך לשכירות דירה לחצו כאן
לקריאת המדריך לשכירות נכס מסחרי לחצו כאן.

בדיקת רקע לשוכרים וערבים

איך תדעו שמי שעומד מולכם לא פשוט רגל? שלא חזרו לו צ'קים?

משרד עורכי דין אושר אלקיים יודע לערוך בדיקות רקע מקיפות הכוללות בדיקות כלכליות, משפטיות ואישיות לצורך התקשרות בחוזה שכירות.

לא פעם משרדנו נתקל בהודעות על שוכרים פוטנציאליים שמוכרזים חייבים מוגבלים באמצעים, פושטי רגל וכדומה.

אנו בטוחים כי לא תרצו להשכיר את דירתכם למישהו שתקבלו עליו את ההודעה הבאה:

בדיקת שוכרים

בדיקת הרקע של משרדנו מבוצעת במספר מקורות מידע, בהתאם לצרכי הלקוח, ומניבה לא פעם ממצאים בעייתיים שחסכו עשרות אלפי שקלים של משכירים מפני השכרת דירה לשוכרים בעייתיים.

החתמה על חוזה שכירות במשרדנו

אף אחד לא רוצה לחתום על הסכם באמצע הרחוב או על פגוש של מכונית.
אם אתם משכירים דירה ששוויה מיליוני שקלים, אל תתפשרו על מקום החתימה, שכן במקרים של מחלוקת מקום החתימה עלול להיות משמעותי.

בנוסף, במעמד החתימה עשויים להיות שינויים להסכם השכירות, ואתם רוצים שאלו ינוסחו על ידי עורך דין לחוזה שכירות שיודע ומנוסה בהכנת מסמכים כאלה.
כחלק משירותינו כעורכי דין לחוזה שכירות, אנו מציעים את משרדנו לחתימה על חוזה שכירות. ניתן לערוך את החתימה גם בבית הלקוח, או באמצעות סניפים אחרים של משרדנו ושיתוף פעולה עם משרדי עורכי דין איתם אנו עובדים בקשר מקצועי צמוד.

הכנת בטחונות / בטוחות לחוזה שכירות

כל הסכם שכירות חייב להכיל בטחונות או בטוחות שונים לטובת המשכיר.
לא פעם חוזה שכירות מופר על ידי מי מהצדדים, ואז המשכיר צריך להיפרע מאחד הביטחונות להסכם כדי לא להפסיד ממון רב.

על מנת להבין יותר על מהם הביטחונות השונים להסכם שכירות – קראו את המדריך המשפטי שלנו על בטוחות / בטחונות להסכם שכירות עם המודל הייחודי שלנו – מודל המשולש.

לקריאת המדריך לחצו כאן.

אימות חתימה של עורך דין לשכירות

לא פעם שוכרים עשויים לטעון שלא ידעו על מה חתמו ומה שנחתם לא תואם את מה שהוסכם.
הטענות הללו עשויות להוביל להתדיינות משפטית מיותרת בין הצדדים.

משרדנו מעניק שירותים של אימות חתימה על ידי עורכי דין לחתימה עם ההסכם והבטחונות, וזאת חינם וכחלק מהשירות המשפטי לחוזה שכירות.

עורך דין חוזה שכירות
לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא עורך דין חוזה שכירות – מומלץ!

עורך דין לחוזה שכירות הוא מושג שיש לצקת לו תוכן, שכן כל עורך דין לחוזה שכירות מעניק שירות משפטי אחר, בהתאם לשיקוליו.

לא כל עורך דין מתאים להיות עורך דין לחוזה שכירות – אלא רק עורך דין שהוא מקצוען בתחום המקרקעין, הנדל"ן והחוזים.

להלן השירותים של משרדנו בעת מתן שירות לחוזה שכירות.

התפקיד החשוב ביותר של עורך דין לחוזה שכירות הוא ניסוח הסכם השכירות לטובת הצדדים.לכל אחד מן הצדדים יש אינטרסים שונים, ורק עורך דין מומחה לחוזה שכירות יש יכולת לאזן את האינטרסים בצורה טובה.

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
יוסי צברי
יוסי צברי
2022-05-05
אושר מקצועי מרגיע, אדיב, סבלני ,זמין בכול שעות היממה ,מכירת דירה זה לא תהליך קל ומאוד מלחיץ הרגשתי שאני בידיים שדואגות לי ולאינטרסים שלי ממליץ כבר לכולם.
amirsinay
amirsinay
2022-05-03
מקצוען אמיתי ליווה אותי בתור משקיע בכל הנוגע לבדיקות רקע לדיירים משא ומתן עם הדיירים ובנוסף תפר חוזה בדיוק לפי צרכי ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבתי עליהם, כיף לדעת שאתה מוגן מכל הכיוונים ואפשר להיות בראש שקט!
אתי צברי
אתי צברי
2022-04-12
תודה רבה לעורך דין אושר אלקיים על הטיפול והליווי במיכרת הדירה, על ההשקעה והשרות מעל ומעבר למצופה וסגירת העסקה במהירות ומקצועית. אין עלייך ונתראה בעסקה הבאה
אלברט אברמוב
אלברט אברמוב
2022-03-18
ממליץ בחום על אושר העורך דין ליווה אותי במקצועיות ובנועם ברכישת הדירה
Gal Yazdi גל יזדי
Gal Yazdi גל יזדי
2022-03-18
אושר ליווה אותנו בתהליך של קניית הדירה הראשונה שלנו. לא היה לנו ידע רב בנושא לפני כן, ואושר היה נעים, סבלני ומקצועי מאוד והסביר שלב אחרי שלב מה הולך לקרות עד סוף התהליך. ממליצים בחום!
Danielle Weizman
Danielle Weizman
2022-03-08
Couldn’t ask for any better advice than Osher. Very experienced, explains everything from top to bottom and guides you through step by step. I highly recommend!! 🤩🤩🤩
יובל זינר
יובל זינר
2022-02-25
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי בתהליך של קבלת זכאות ורכישת דירה במחיר למשתכן - הסביר כל שלב בצורה מקצועית מאוד וסייע בכל שאלה גם לאחר הפגישה! ממליץ בחום!
אורן נזרי
אורן נזרי
2022-02-15
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי ברכישת דירה להשקעה בקריית גת. הוא היה זמין לכל השאלות שיש לי בכל שעה, ונתן לי ראש שקט לאורך כל הדרך - במשא ומתן הוא הסביר הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, את המשכנתא הוא תיקתק והוא אפילו דואג לי להסכם שכירות ובדיקת השוכרים בדירה. גם המחיר היה מעולה ביחס לשירות! ממליץ לכל מי שחושב לקנות או למכור דירה לשכור את שירותיו!!!!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין