ליווי / מלווה משקיעים בנדל"ן

בשנים האחרונות צצו עשרות מלווי משקיעים בנדל"ן. איך ניתן להבדיל בין המקצועיים לחובבנים? מה חייב לבדוק? תקראו עד הסוף ותקבלו תשובות לכל השאלות שיעלו לכם.

לפני שנתחיל חשוב שנציין – משרדנו לא עוסק בליווי משקיעים בנדל"ן, אך אנו עובדים עם מלווי משקיעים הטובים והאיכותיים בשוק הנדל"ן בארץ ובחו"ל. צריכים ייעוץ משפטי בטרם חתימה? רוצים המלצה על מלווה משקיעים? תפנו אלינו ונשמח לסייע

ליווי משקיעים בנדל"ן

השקעות בנדל"ן הן ההשקעות הרלוונטיות ביותר במציאות שבה מחירי הנדל"ן רק עולים. עם זאת, ביצוע השקעות מוכשרות הן משימה קשה ביותר, שכן בין אלפי דירות מגורים לא רווחיים, יש צורך לבחור את הרווחי והמתאים ביותר למשקיע מבחינת תקופת החזר ורווח.

כאן נכנס לתמונה ליווי משקיעים בנדל"ן של חברת ישראטופ המומחים הטובים בתחום שיכולים לייעץ לכם על הכיוונים הפופולריים ביותר, כמו גם ללוות את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, מה שהופך אותו לאטרקטיבי ביותר עבור משקיעים.

מלווה משקיעים בנדל"ן יספק עבורכם שירותים בתחום ליווי משקיעים בנדל"ן, יבצע ניתוח אישי של המשקיע, יבצע ניתוח וחקר שוק, השגת כל המידע הדרוש על סוגי ותנאי העסקה המדוברת, ביצוע הערכת הנכס, אינטראקציה עם הרשויות במידת הצורך, אינטראקציה עם מוסדות אשראי ועוד – והכל יובא בהרחבה במדריך זה

מלווה משקיעים בנדל"ן – איך לבחור מלווה משקיעים מתאים?

ראשית, ברגע בחירת מלווה משקיעים בנדל"ן, אל תאמינו בהבטחות שלא נשמעו לרווחים מטורפים ואל תשוו על סמך גודל החברה או רמת עיצוב הלוגו או האתר, כי ליווי משקיעים בנדל"ן טוב יכול להציע עסקה טובה יותר ממה שיש בשוק.

מצד שני, לא תמיד המלווה הזול ביותר, יהפוך את ההשקעה למשתלמת יותר. עדיף לשלם עוד כמה אלפי שקלים ולקבל עסקה טובה יותר ממלווה מנוסה יותר ועם שירות מקיף בכל התחומים.

לכן, חשוב לעשות השוואה בין מלווי משקיעים שונים בנדל"ן. להלן קריטריונים שונים שנועדו להפריד בין מלווי משקיעים חובבנים למקצועיים, ובין המקצועיים שמתאימים לכם ואלה שלא:

 

ידע, ניסיון והכשרות

מלווה מצליח הוא קודם כול בעל הכשרה וידע רלוונטיים באופן כללי, ומתן ייעוץ בתחום הנדל"ן בפרט. אמנם אין דרישות לתואר בתור מלווה משקיעים בתחום הנדל"ן, אבל מלווים רבים בוחרים לעשות לתואר ראשון בנדל"ן או פיננסים. תוכניות אלו מציעות קורסים בנושאים כמו מימון, חשבונאות, כלכלה, משפט עסקי ודיני מקרקעין.

כדי לאמת את ההכשרה של המלווה ניתן לבקש לראות תעודה/ות הכשרה והשכלה. זה לא אומר שבלי תעודה אין יועצים טובים. אבל אתם צריכים לוודא שיש לפחות אחד מהשניים: ניסיון או התמחות.

לאחר ניסיון של מספר שנים בתחום מקרקעין, מי שעוסק בנדלן יכול להתחיל ללוות משקיעים פוטנציאליים בתהליך מציאה וביצוע עסקאות נדל"ן משתלמות, אשר יניבו למשקיעים רווחים, אבל זאת אם הוא מבין ושולט בכל שלבי העסקה.

לפני בחירתו של מלווה משקיעים תבררו לגבי הניסיון שלו בפועל בתחום הליווי, ועל מספר עסקאות רווחיות אותם הוא ביצע.

המלצות

בעת בחירתכם מלווה משקיעים בנדל"ן, תרצו לשאול את המלצותיהם של מי שכבר עבור את התהליך, ומקום טוב להתחיל את החיפוש שלכם הוא עם משפחה, חברים ועמיתים שקנו או מכרו לאחרונה בית, ויכולים להיות מקורות מצוינים להפנות אתכם למלווי משקיעים מוכשרים.

כמו כן, אתם יכולים להסתכל על ביקורות מקוונות ברשת עבור מלווים מקומיים, אבל אתם צריכים גם לברור אותם כמו גרגרי מלח.

כמעט כל הביקורות הללו נוצרות בעקיפין על ידי המלווים עצמם או אנשי שיווק מטעמם. אתם יכולים גם להסתכל על הנוכחות של המלווה במדיה החברתית, שיכולה להיות גם כלי שיווקי טוב, דרכו תוכלו ללמוד רבות על הפעילות העסקית ועל כמות העסקות המוצלחות של יועץ מלווה משקיעים בנדל"ן, אשר בשירותיו אתם מעוניינים.

אזור הפעילות

יש הרבה מקומות טובים להשקעה בארץ ובעולם. אם ההשקעה היא בישראל, מומלץ לנוחיותכם שאזור ההשקעה שלכם ומיקומו של המלווה אינם רחוקים מדי.

האם זאת חובה? בהחלט לא, אך שווה לשקול את הנושא. אם אתם גרים בדרום, ותרצו להשקיע דווקא בצפון הארץ, הרי מומלץ לפנות למלווה הממוקם באזור וקרוב למקום ההשקעה הפוטנציאלי, מאחר והוא מכיר את השוק המקומי ויוכל לייעץ לכם את העסקות המשתלמות ביותר.

ליווי משקיעים מחיר

המחיר של הליווי הוא פונקציה שמורכבת מהשירותים והתפקידים השונים שיציע המלווה, וכן מנסיונו ויכולתו לשווק לכם את שירותיו.

שבו לפני פגישה ונסו להבין בערך כמה תקציב אתם מוכנים או מסוגלים להוציא, כולל מימון. אם התקציב המוערך שלכם עומד על חצי מיליון שקלים, אין צורך לפנות למלווה משקיעים הפועל באזור המרכז כי כנראה אין לו מרחב תמרון, שכן ההון העצמי הנדרש לרכישת דירה הוא גדול, ועם הוצאות נוספות (שיפוץ, תיווך עו"ד וכד'), לא יישאר לכם מספיק כדי לחתום על עסקה.

במקרה שאתם לא בטוחים, בדקו עם המלווה בטלפון כדי לראות אם הם יכולים לעבוד במסגרת התקציב שלכם. בנוסף לתקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן עצמו, קחו בחשבון גם את עלות שירותיו של מלווה משקיעים בנדל"ן אשר בממוצע נע בין 2% -8% (ככל שהנכס יקר יותר העמלה יורדת) או לחילופין החל מסכומים של עשרת אלפים שקלים ומעלה. יש מלווים המשלבים את סכום הבסיס עם תוספות אחוזים, ושוב – הכל כתלות בשירותים השונים שיינתנו על ידי מלווה המשקיעים.

ייעוץ ראשוני ללא עלות

תפקידיו של מלווה משקיעים בנדל"ן

לפני שתתקשרו בהסכם עם מלווה משקיעים – חשוב לבדוק מה השירותים שהוא מציע. אם תרצו את כולם או חלקם – זה עניין שלכם. אבל, חשוב להיות ברורים, כי התפקידים והשירות ישתנה, וכך גם המחיר.

תכנון פיננסי של מלווה משקיעים בנדל"ן

במהלך הפגישה הראשונה שלכם עם מלווה משקיעים בנדל"ן, המלווה יערוך אפיון ובניית תוכנית הפעולה האופטימלית בהתאם לתנאים בהם אתם יכולים לעמוד.

במהלך הפגישה ראשונית ירכיב המלווה את הפרופיל העסקי שלכם בתור משקיעים: הוא יבצע הערכה של ההון העצמי שלכם ומה הן תרחישי המינוף הצפויים. כאן יש להימנע מרמות גבוהות של חובות או מה שמכונה מינוף יתר.

אפילו מומחים בנדל"ן מאותגרים במינוף יתר בזמנים של תנאי שוק קשים ומחסור בנזילות עם חובות גבוהים עלול לשבור פרויקטים של נדל"ן. כמו כן, ייבדק כושר הפירעון ואופי העסקה ומטרתה. לאור הנזילות הנמוכה וההשקעה בשווי גבוה בנדל"ן, חוסר בהירות בכוונה עלול להוביל לתוצאות בלתי צפויות, לרבות מצוקה כלכלית – במיוחד אם ההשקעה ממושכנת.

לאחר יצירת הפרופיל המפורט של היכולות הכלכליות שלכם, מלווה משקיעים יעבוד על בניית תכנית פעולה לביצוע העסקה הכי משתלמת עבורכם.

תזרים מזומנים מתייחס לכמה כסף נשאר לאחר הוצאות. תזרים מזומנים חיובי הוא המפתח לתשואה טובה על נכס להשקעה.

מלווה משקיעים בנדל"ן יחפש יערוך השוואה בהתאם לקריטריונים של הרווח וההוצאות הבאים:

  • תזרים מזומנים צפוי מהכנסה מדמי שכירות.
  • עלייה צפויה בערך הנכס עקב עליית מחירים.
  • הטבות מס זמינות (פטורים והנחות).
  • ניתוח עלות-תועלת של שיפוץ לפני מכירה כדי לקבל מחיר טוב יותר.
  • ניתוח עלות-תועלת של המשכנתא.

בהתאם לרווחים הנוכחיים והצפויים שלכם בעתיד, מלווה המשקיעים ישקול איזה סוג משכנתא מתאימה ביותר למצבכם.

הוא יחפש עבורכם את האפשרות הטובה ביותר עם ריביות נמוכות יותר ותנאים טובים יותר. במידת הצורך מלווה מקצועי יעבוד בשיתוף עם יועץ משכנתאות. כל זה ועוד בהתאם לסוג העסקה המבוקשת ורמת הסיכון העומדת מאחוריה.

איתור נכס להשקעה מתחת למחיר השוק

מלווה משקיעים מקצועי יערוך השוואה בין בנייה חדשה להשקעה אל מול נכסים קיימים, וינסה לאתר עבורכם את הפרויקטים המשתלמים ביותר עם מחירי מציאה מתחת למחיר השוק.

בנייה חדשה מציעה בדרך כלל תמחור אטרקטיבי, אפשרות להתאמה אישית ושירותים מודרניים. הסיכונים כוללים עיכובים, עלויות מוגברות והלא ידוע של שכונה חדשה שפותחה.

נכסים קיימים מציעים נוחות, גישה מהירה יותר, ובמקרים רבים גם עלויות נמוכות יותר ואפשרויות שיפוץ שיעלו משמעותית את מחיר הנכס.

להלן כמה דברים חשובים שיבדוק עבורכם מלווה משקיעים בנדל"ן, כך שתוכלו לבחור בין בניה חדשה או נכס קיים באופן מושכל:

  • ישווה בין פרויקטים קודמים וחדשים ויחקור את המוניטין של חברת הבנייה.
  • יעיין בסקרים אחרונים ודוחות הערכה עבור נכסים קיימים.
  • ייקח בחשבון את עלויות התחזוקה החודשיות, התשלומים והמיסים. עלויות כאלה יכולות להשפיע קשות על תזרים המזומנים שלכם.

לאחר ביצוע כל ההשוואות והבדיקות הרלוונטיות, מלווה משקיעים יוכל לאתר עבורכם את הנכסים הכי משתלמים עבורכם, הנמצאים מתחת למחירי השוק הממוצעים, בין עם בנכסים קיימים או בפרויקטים בתהליכי בנייה.

בדיקת מחיר הדירה - זהירות מוקש!

אם אתם רוצים לדעת מה מחיר הדירה – מומלץ גם לוודא בעצמכם מה המחיר הריאלי. זה הליך יחסית פשוט וניתן לעשות זאת לבד בכמה דקות

אתם מוזמנים להשתמש בקישורים שלנו לעסקאות נדל"ן על מנת לבחון בעצמכם:

ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין לנדל"ן
ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין לנדל"ן

עורך דין הוא איש המקצוע החשוב ביותר בעסקת נדלן. לכן, חשוב לבחור אותו על פי עקרונות וקריטריונים שיבדילו עורך דין אחד ממשנהו. במאמר זה תוכלו לראות את ששת הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת עורך דין לנדלן.

קרא עוד »

ניהול משא ומתן לקניית הנכס להשקעה

חלק מתפקידיו של מלווה משקיעים בנדל"ן הוא היכולת למצוא את אסטרטגיות המשא ומתן היצירתיות והעוצמתיות ביותר.

בעסקאות נדל"ן להשקעה שבה המוכרים רוצים את המחיר הגבוה ביותר והקונים רוצים את העסקה הטובה ביותר, השניים צריכים להיפגש איפשהו באמצע כדי לסגור את העסקה.

משא ומתן על נכס להשקעה הוא חשוב מכיוון שזהו הנכס הגדול ביותר שרוב האנשים רוצים להחזיק ומזומנים רבים עומדים על כף המאזניים.

מלווה מוצלח יבין כי קניית נכס היא לא רק החלטה כלכלית אלא גם רגשית. מלווי משקיעים שהם מנהלי משא ומתן מיומנים מבינים זאת ברמה עמוקה יותר. מלווה עסקאות נדל"ן מנוסה ידע לנהל את משא ומתן באופן המוצלח ביותר עבור הלקוח שלו, כך שההשקעה תהיה משתלמת עוד יותר, ובכך יצדיק את תשלום שכרו.

בחירת עורך דין מלווה משקיעים

רכישת נכס להשקעה היא צעד רציני, ורובנו לא רוצים לטעות בתהליך.

לכן, בנוסף לשירותיו של מלווה בתחום הנדל"ן שיסייע במשא ומתן על העסקה, עליכם לצרף לתהליך גם עורך דין נדל"ן שידריך אותכם בתהליך המשפטי, ויוודא את המצב המשפטי של הדירה.

עורכי דין מקרקעין מתמחים בעניינים הקשורים ברכוש. עורך דין מקרקעין ייצג את האינטרסים שלכם בעת סגירת העסקה.

 הם יבדקו את כל הניירת מראש וייעצו על כל בעיה או השמטה עם התיעוד. עורך דין מקרקעין מצויד להכין ולעיין במסמכים הנוגעים להסכמי רכישה, מסמכי משכנתא, מסמכי בעלות ומסמכי העברה.

בדרך כלל עורך דין שמלווה משקיעים שנשכר לטיפול בעסקה תמיד יגיע לחתימה עם הקונה. הוא נמצא שם כדי להבטיח שההעברה תהיה חוקית, מחייבת, ולטובת הלקוח.

עורך דין ליווי משקיעים - סודות המקצוע

מלווי משקיעים מצליחים עושים עשרות עסקאות בשנה, ולכן מכירים מספר רב של עורכי דין, ולכן עשויים לחייב אותכם לשכור את שירותיו של עורך דין מסוים – במחיר שהם קבעו לכם. מומלץ לקבל הצעת שכר טרחה נוספת בטרם החתימה – זה עשוי להשתלם לכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בקישור מטה ונשמח לסייע.

קבלת חזקה בנכס ושיפוץ

כחלק מהתהליך הסופי של סגירת עסקת הנדל"ן להשקעה, מתבצע תהליך מסירת חזקת הנכס. מלווה משקיעים בנדל"ן ידאג לקבוע את המועד לביצוע המסירה, יוודא מראש מול עורך הדין שלכם שכל המסמכים הדרושים קיימים.

בסמוך ליום המסירה עצמו, מלווה משקיעים יבצע מספר פעולות סופיות, בהתאם לחוזה, העברה מסודרת של מונים במידת הצורך ועוד.

בהתאם לנדרש וכפי שסוכם מראש, המלווה לוקח על עצמו את הניהול והפיקוח על שיפורים בנכס לרבות הסכם שיפוץ עם קבלן בהתאם למחיר וללוח הזמנים וכן ניהול בעלי מקצוע בתחום זה.

המלווה להשקעות ינהל עבורכם את השיפוץ ובכך ינסה להוזיל את סך הכל עלויות השיפוץ, ינהל עבורכם את מכרז הקבלנים, טיפול בתקלות תוך כדי שיפוץ ועזרה בקבלת החלטות בזמן אמת.

השכרה ומכירה של הנכס להשקעה

לעיתים קרובות, בהתאם להסכם מראש, במידה ומטרתו של הנכס הנרכש הוא לשמש כנכס להשכרה, מלווה משקיעים בנדל"ן יכול לעזור במציאתם של שוכרים רלוונטיים.

בנוסף, אחד השירותים החשובים ביותר שמלווה משקיעי נדל"ן יכול להציע לכם הוא לעזור לכם לקנות נכס מתוך מחשבה על המכירה.

הוא מכיר את השוק המקומי ואת הפוטנציאל העתידי של האזור ואת התשואה הפוטנציאלית שנתיים או חמש שנים קדימה.

 בעזרת נתונים אלו, הוא יכול להעריך מי הם הרוכשים הפוטנציאליים של הנכס שלכם עוד לפני שאתם קונים אותו. לכן עסקאות אלו, של רכישת נכס במטרת מכירה עם רווח, יכולות להניב לכן תשואות טובות בעזרתו של מלווה משקיעים מקצועי ומנוסה.

מה השוני בין תיווך ובין ליווי משקיעים

השוני בין השניים מתבטא במספר גורמים עיקריים:

בעבודה היום יומית

תפקידו של המתווך הוא לחבר בין קונים למוכרים. הוא בעצם מחפש עבור הנכס שלו קונים פוטנציאלים, כך שהמיקוד שלו יהיה רחב ודינמי – שיטוט בין קונים ודירות ולהיפך.

מלווה משקיעים מבצע בדיקה והיכרות מעמיקה עם הקונה שלו, ולאחר מכן מחפש עבורו נכס מתאים בין המוצעים בשוק הפרטי ובין המתווכים.

ייצוג

מתווך עשוי יכול לייצג את שני הצדדים להעברת עסקה ולכן לדרוש משניהם עמלה, והאינטרס שלו הוא בעיקר לקדם את העסקה ולסגור אותה בכל תנאי, לאו דווקא מצד זה או אחר.

מלווה משקיעים מייצג רק את הקונה ואחראי על היבטיו של הקונה וטובתו בלבד.

עמלה

מתווך – מתווך גובה שכר של עד 2% עבור שירותיו, וניתן להוזיל בהליך של משא ומתן מולו. לעיתים הוא יקבל סכום זה משני הצדדים לעסקה.

מלווה משקיעים – שכרו עשוי להיות שווה או גבוה יותר מעמלת מתווך, הן בגלל היקף השירותים שהם מספקים, משך הזמן, היחס האישי המדויק עם הלקוח, והן בגלל שהעמלה שלו מגיעה בדרך כלל מצד אחד.  

וחשוב לציין! מכיוון שהמתווך מתפרנס רק מסגירת עסקה, באמת שאין לו אינטרס עמוק למצוא את הנכס המתאים, המתווך מתמקד לרוב בפרמטר המחיר, ומחפש נכסים במחירים משוערים.

מלווה המשקיעים מתעניין גם במצב הנכס, מידת הניצול של הנכס, במיוחד אם מדובר בנכס להשקעה, וכן מודע לעובדה עבור פוטנציאל ההשכרה של הנכס.

את המתווך נדל"ן לא מעניין אם אתם יכולים להשכיר את הנכס או לא, בעוד שהמלווה שלכם יניח שמטרתו היא לייצר עבורכם הכנסה.

ליווי מלווה משקיעים בנדלן
ליווי מלווה משקיעים בנדלן

האם כדאי לקחת ליווי משקיעים?

המלווה שלכם להשקעות נדל"ן הינו דמות מוערכת על ידי אנשי המקצוע והמעטפת של עולם השקעות הנדל"ן באזורים בהם הוא מתמחה, דבר אשר הופך את ההתנהלות וההגעה להשקעת נדל"ן למהנה וקלה יותר וחוסך למשקיעים משוכות רבות בהם היו נתקלים אילולא עבדו בצורה עצמאית.

לסיכום, במאמר בחנו מהו מלווה משקיעים, מה צריך לבחון אצל המלווים השונים, ומהם התפקידים השונים של מלווי משקיעים שיכולים להשפיע על המחיר.

מחפשים עורך דין שמלווה את מלווי המשקיעים? מלווה משקיעים באזור מסוים שאנו עובדים איתו? פנו עוד היום לפגישת התייעצות ראשונית, לקבלת שירות משפטי איכותי ומסור. 

לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא ליווי / מלווה משקיעים בנדל"ן

ברגע בחירת מלווה משקיעים בנדל"ן, אל תאמינו בהבטחות שלא נשמעו לרווחים מטורפים ואל תשוו על סמך גודל החברה או רמת עיצוב הלוגו או האתר, כי ליווי משקיעים בנדל"ן טוב יכול להציע עסקה טובה יותר ממה שיש בשוק.

יש הרבה מקומות טובים להשקעה בארץ ובעולם. אם ההשקעה היא בישראל, מומלץ לנוחיותכם שאזור ההשקעה שלכם ומיקומו של המלווה אינם רחוקים מדי.

לפני שתתקשרו בהסכם עם מלווה משקיעים – חשוב לבדוק מה השירותים שהוא מציע. אם תרצו את כולם או חלקם – זה עניין שלכם. אבל, חשוב להיות ברורים, כי התפקידים והשירות ישתנה, וכך גם המחיר.

רכישת נכס להשקעה היא צעד רציני, ורובנו לא רוצים לטעות בתהליך.

לכן, בנוסף לשירותיו של מלווה בתחום הנדל"ן שיסייע במשא ומתן על העסקה, עליכם לצרף לתהליך גם עורך דין נדל"ן שידריך אותכם בתהליך המשפטי, ויוודא את המצב המשפטי של הדירה.

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
יוסי צברי
יוסי צברי
2022-05-05
אושר מקצועי מרגיע, אדיב, סבלני ,זמין בכול שעות היממה ,מכירת דירה זה לא תהליך קל ומאוד מלחיץ הרגשתי שאני בידיים שדואגות לי ולאינטרסים שלי ממליץ כבר לכולם.
amirsinay
amirsinay
2022-05-03
מקצוען אמיתי ליווה אותי בתור משקיע בכל הנוגע לבדיקות רקע לדיירים משא ומתן עם הדיירים ובנוסף תפר חוזה בדיוק לפי צרכי ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבתי עליהם, כיף לדעת שאתה מוגן מכל הכיוונים ואפשר להיות בראש שקט!
אתי צברי
אתי צברי
2022-04-12
תודה רבה לעורך דין אושר אלקיים על הטיפול והליווי במיכרת הדירה, על ההשקעה והשרות מעל ומעבר למצופה וסגירת העסקה במהירות ומקצועית. אין עלייך ונתראה בעסקה הבאה
אלברט אברמוב
אלברט אברמוב
2022-03-18
ממליץ בחום על אושר העורך דין ליווה אותי במקצועיות ובנועם ברכישת הדירה
Gal Yazdi גל יזדי
Gal Yazdi גל יזדי
2022-03-18
אושר ליווה אותנו בתהליך של קניית הדירה הראשונה שלנו. לא היה לנו ידע רב בנושא לפני כן, ואושר היה נעים, סבלני ומקצועי מאוד והסביר שלב אחרי שלב מה הולך לקרות עד סוף התהליך. ממליצים בחום!
Danielle Weizman
Danielle Weizman
2022-03-08
Couldn’t ask for any better advice than Osher. Very experienced, explains everything from top to bottom and guides you through step by step. I highly recommend!! 🤩🤩🤩
יובל זינר
יובל זינר
2022-02-25
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי בתהליך של קבלת זכאות ורכישת דירה במחיר למשתכן - הסביר כל שלב בצורה מקצועית מאוד וסייע בכל שאלה גם לאחר הפגישה! ממליץ בחום!
אורן נזרי
אורן נזרי
2022-02-15
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי ברכישת דירה להשקעה בקריית גת. הוא היה זמין לכל השאלות שיש לי בכל שעה, ונתן לי ראש שקט לאורך כל הדרך - במשא ומתן הוא הסביר הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, את המשכנתא הוא תיקתק והוא אפילו דואג לי להסכם שכירות ובדיקת השוכרים בדירה. גם המחיר היה מעולה ביחס לשירות! ממליץ לכל מי שחושב לקנות או למכור דירה לשכור את שירותיו!!!!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין