עורך דין נדל"ן בראשון לציון

מחפשים עורך דין לענייני נדל"ן בראשון לציון? מתעניינים ברכישת דירה? במכירת דירה? בהשקעה בנדל"ן? אולי מבררים לגבי רישום הנכס שלכם במרשם המקרקעין?

בשונה מתחומי משפט אחרים, הסיכוי שאדם פשוט יתקל במהלך חייו בסוגיה הקשורה בתחום הנדל"ן, ואשר מצריכה ייעוץ משפטי, הוא גבוה מאוד

לכך יש כמה סיבות: ראשית, ההסדרים המשפטיים בענייני מקרקעין הם מקיפים ורחבים. לא מדובר בתופעה ייחודית למדינת ישראלהמקרקעין הם נכס יקר, והחוק מתייחס לכך בהתאם, בהעמידו תשתית משפטית מסועפת לביצוע הליכים שונים הקשורים במקרקעין.

שנית, כולנו צריכים בית לגור בו, וקרקע לחיות מעליה, ומשכך נדרשים באיזשהו שלב בחיים לסוגיית הדיור. ולכן, גם ללא שאיפות עסקיות, סביר שבהקשר כזה או אחר נאלץ להתעניין בתחום הנדל"ן. 

אז קרה הדבר, ואתם נדרשים לסיועו של עורך דין המתמחה בענייני נדל"ן בראשון לציון. הדבר הראשון שחשוב לזכור, בהינתן כאמור החשיפה הגבוהה לסיכונים בתחום זה, הוא שאסור להתפשר על איכות השירות המשפטי. 

תקוות גבוהות  מעורך דין שלא כשיר למשימה יתנפצו על קרקע המציאות

עורך דין לענייני נדל"ן בראשון לציוןעל ניסיון והתמחות 

אז איך עושים את זה? איך בוחרים את בעל המקצוע המיומן והמוכשר ביותר? הנה שתי עצות חשובים

עצה ראשונה: אל תתפתו למחשבה שככל שמדובר בפירמת עורכי דין גדולה ויקרה יותר, כך השירות טוב יותר. לא בהכרח: משרדים גדולים, שלרוב עוסקים במגוון של ענפי משפט, לא תמיד יקצו לצורך שלכם עורך דין שבקיא בתחום הרלוונטיתחום הנדל"ן. על כן, חפשו משרד בוטיק שמתמחה בנושא נדל"ן. כך תהנו גם ממומחיות והיכרות יסודית עם הוראות החוק הרלוונטיות, וגם משירות אישי

עצה שנייה: תקדישו כמה דקות לעיון בקורות החיים מקצועיים של עורך הדין. עורכי דין עובדים עם מילים, ולרוב הם יודעים לשווק את עצמם. אבל ניסיון מקצועימדבר בשם עצמו. כשמדובר בענייני מקרקעין, הימנעו מרכישת שירותיו של עורך דין לא מנוסה, וחפשו משפטן בעל הישגים מקצועיים בולטים ומרשימים

בנוסף לעצות אלה אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלנו בנושא ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין בקישור הבא

ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין לנדל"ן
ששת כללי הברזל לבחירת עורך דין לנדל"ן

עורך דין הוא איש המקצוע החשוב ביותר בעסקת נדלן. לכן, חשוב לבחור אותו על פי עקרונות וקריטריונים שיבדילו עורך דין אחד ממשנהו. במאמר זה תוכלו לראות את ששת הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת עורך דין לנדלן.

קרא עוד »

מתי ניעזר בשירותיו של עורך דין לענייני נדל"ן בראשון לציון?

שוק הנדל"ן בישראל הוא שוק לוהט ורווחי במיוחד (רק בשנת 2021 עלו מחירי הדירות ב-13 אחוזים). 

אבל לא מדובר רק במכירה ורכישה של דירותישנן סוגיות רבות בענייני מקרקעין, המצריכות את שירותיו של עורך דין מומחה לענייני נדל"ן: חוזה שכירות, השקעות נדל"ן, התחדשות עירונית, עריכת חוזים ומסמכים הקשורים בעסקאות מקרקעין, קבוצת רכישה, רכישת דירת נופש, התנהלות מול לשכת רישום מקרקעין, ועוד. 

פעמים רבות, הטיפול בעסקאות מקרקעין מצריך התעסקות בהיבטים משפטיים מורכבים, שמשליכים ישירות על התשואה של הלקוח. בענייני מיסוי מקרקעין למשל, בנסיבות מסוימות היכרות מעמיקה עם החוק עשויה להוביל לחיסכון של מאות אלפי שקלים, עד מיליונים. 

אושר אלקייםעורך דין לענייני נדל"ן בראשון לציון 

הדרך לניהול אחראי של הנכס שלך מתחילה בטיפול משפטי איכותי. ניהול אחראי כולל מתן תשומת לב מרבית לכל פרט ופרט, שקיפות בתהליך קבלת ההחלטות, ותקשורת בהירה עם הלקוח. 

לכן, בבחירת עורך דין לטיפול בענייני נדל"ן, מומלץ לתת את הדעת לחשיבות של טיפול משפטי מקצועי ומדויק. לא מדובר בשירות יומיומי, אלא בצורך קריטי בעל השלכות מהותיות על המשאבים הכלכליים שלכם, ולעיתים אף על הדיור שלכם. 

עוד אנו ממליצים לבחור עורך דין שבקיא בשוק הנדל"ן של ראשון לציון, וביצע לא מעט עסקאות באזורים השונים שלה (רמב"ם, אברמוביץ, שיכון המזרח, נווה הדרים ויתר השכונות בעיר).

ההמלצה שלנו: אושר אלקיים, עורך דין מומחה לענייני נדל"ן בראשון לציון. הניסיון המקצועי, ההכשרה בפרקטיקה ובאקדמיה, יחסי האנוש (שאין להקל ראש בחשיבותם) כל אלה הופכים את עו"ד אלקיים לבחירה בטוחה.

עורך דין נדל״ן בראשון לציון
לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא עורך דין נדל"ן בראשון לציון

  • תקדישו כמה דקות לעיון בקורות החיים מקצועיים של עורך הדין
  • חפשו משרד בוטיק שמתמחה בנושא נדל"ן

ישנן סוגיות רבות בענייני מקרקעיןהמצריכות את שירותיו של עורך דין מומחה לענייני נדל"ןחוזה שכירותהשקעות נדל"ןהתחדשות עירוניתעריכת חוזים ומסמכים הקשורים בעסקאות מקרקעיןקבוצת רכישהרכישת דירת נופשהתנהלות מול לשכת רישום מקרקעיןועוד.

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
יוסי צברי
יוסי צברי
2022-05-05
אושר מקצועי מרגיע, אדיב, סבלני ,זמין בכול שעות היממה ,מכירת דירה זה לא תהליך קל ומאוד מלחיץ הרגשתי שאני בידיים שדואגות לי ולאינטרסים שלי ממליץ כבר לכולם.
amirsinay
amirsinay
2022-05-03
מקצוען אמיתי ליווה אותי בתור משקיע בכל הנוגע לבדיקות רקע לדיירים משא ומתן עם הדיירים ובנוסף תפר חוזה בדיוק לפי צרכי ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבתי עליהם, כיף לדעת שאתה מוגן מכל הכיוונים ואפשר להיות בראש שקט!
אתי צברי
אתי צברי
2022-04-12
תודה רבה לעורך דין אושר אלקיים על הטיפול והליווי במיכרת הדירה, על ההשקעה והשרות מעל ומעבר למצופה וסגירת העסקה במהירות ומקצועית. אין עלייך ונתראה בעסקה הבאה
אלברט אברמוב
אלברט אברמוב
2022-03-18
ממליץ בחום על אושר העורך דין ליווה אותי במקצועיות ובנועם ברכישת הדירה
Gal Yazdi גל יזדי
Gal Yazdi גל יזדי
2022-03-18
אושר ליווה אותנו בתהליך של קניית הדירה הראשונה שלנו. לא היה לנו ידע רב בנושא לפני כן, ואושר היה נעים, סבלני ומקצועי מאוד והסביר שלב אחרי שלב מה הולך לקרות עד סוף התהליך. ממליצים בחום!
Danielle Weizman
Danielle Weizman
2022-03-08
Couldn’t ask for any better advice than Osher. Very experienced, explains everything from top to bottom and guides you through step by step. I highly recommend!! 🤩🤩🤩
יובל זינר
יובל זינר
2022-02-25
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי בתהליך של קבלת זכאות ורכישת דירה במחיר למשתכן - הסביר כל שלב בצורה מקצועית מאוד וסייע בכל שאלה גם לאחר הפגישה! ממליץ בחום!
אורן נזרי
אורן נזרי
2022-02-15
עו"ד אושר אלקיים ליווה אותי ברכישת דירה להשקעה בקריית גת. הוא היה זמין לכל השאלות שיש לי בכל שעה, ונתן לי ראש שקט לאורך כל הדרך - במשא ומתן הוא הסביר הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, את המשכנתא הוא תיקתק והוא אפילו דואג לי להסכם שכירות ובדיקת השוכרים בדירה. גם המחיר היה מעולה ביחס לשירות! ממליץ לכל מי שחושב לקנות או למכור דירה לשכור את שירותיו!!!!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין