אושר אלקיים משרד עורכי דין

עורך דין צוואה מחיר

לקוחות רבים המתעניינים בשירותי עריכת צוואה, מעוניינים לדעת מה שכר הטרחה של עורך הדין עוד לפני תחילת העבודה. לא ניתן לקבוע במסמרות מה יהיה שכר הטרחה שיגבה עורך הדין, אך בהחלט נוכל להתוות קווים כלליים לאופן קביעת שכר הטרחה ולשיטת התמחור של עורכי הדין בתיקי צוואות וירושות.

 

תפקידיו של עורך דין צוואות וירושות ומחירו

עורך דין צוואות וירושות מתעסק ב-3 נושאים עיקריים:

  1. עריכת צוואות;
  2. הסכמים בין יורשים;
  3. התדיינות סביב צוואות (משני צידי המתרס).

 

נפרט בקצרה אודות כל אחד מתפקידים אלו, במטרה להבין את מהות עבודתו של עורך הדין וממילא נדע מה יהיה המחיר לעורך דין צוואות וירושות.

 

עריכת צוואות מחיר

החוק הישראלי מאפשר לאנשים לכתוב צוואה, בה יחליטו כיצד יתחלק רכושם לאחר מותם. בהיעדר צוואה, חלוקת הרכוש תיעשה על פי דין, כלומר על פי כללי ברירת המחדל הקבועים בחוק הירושה. במקרים בהם אדם רוצה לסטות מכללי החלוקה על פי דין, או רוצה להבהיר כיצד יש ליישם כללים אלו על פי ראות עיניו, הוא יכתוב צוואה. הצוואה יכולה להיות פשוטה מאוד, אך ביכולתה להיות מסמך משפטי מורכב למדי.

צוואה מורכבת תכלול תנאים מגוונים, הוראות יורש אחר יורש, סיוג הזכיות בנכסים ועוד. מעבר לכך, כל אימת שמוריש סוטה מכללי החלוקה על פי דין, עליו לעשות זאת בשום שכל ובזהירות. זאת, כדי שצוואתו לא תיצור מלחמות עולם והיורשים יוכלו להמשיך לנהל את חייהם באורך תקין מבלי שיתגלעו סכסוכים מיותרים.

כדי שצוואה אכן תיצור וודאות משפטית ולא תהווה קרקע לסכסוכים ולמאבקים משפטיים, יש לכתוב אותה בצורה מדוקדקת, חד משמעית ותוך עמידה בכל דרישות החוק. לשם כך, רצוי להסתייע בשירותיו של עורך דין העוסק בדיני צוואות וירושות. ככל שיש בבעלותכם מקרקעין, רצוי שעורך הדין יהיה גם עורך דין מקרקעין מומחה שידע כיצד להתאים בין הוראות הצוואה לבין דיני המקרקעין. מומחיותו של עורך הדין משפיעה באופן ישיר על מחיר עורך דין צוואות.

המחיר של צוואה משתנה בין עורך דין אחד למשנהו, בהתאם לותק הניסיון והמוניטין של המשרד. המחיר עשוי לנוע בין 1,500 ₪ עד 4,000 ₪ ואף למעלה מכך במקרים חריגים.

 

הסכמים בין יורשים

השלב האחרון לפני חלוקת עיזבון, הוא הסכמים בין יורשים. היורשים כורתים ביניהם הסכמים לאופן חלוקת הירושה. היורשים יכולים להחליט, למשל, כי אחד מהם יקבל את מלוא הדירה בבאר שבע בעוד שהשני יקבל דירה מלאה בקריית שמונה, במקום שכל אחד מהם יקבל מחצית מכל אחת מהדירות. 

במידה שיש פער בין שווי הדירות, יעבירו היורשים זה לזה תשלומי איזון מתוך כספי העיזבון. היתרונות של הסכמים אלו רבים. ראשית, הם מאפשרים הקצאה יעילה יותר של הירושה, בהתאם לתפיסת היורשים. שנית, הם מקנים יתרונות מס משמעותיים וחוסכות אירועי מס יקרים.

 

ליטיגציה על צוואות 

ככל שאתם נפגעים מצוואה מסוימת, תוכלו להגיש התנגדות לקיומה. אחרים יכולים להגיש התנגדויות לצוואות אשר אתם נהנים מהן. בכל אחד מהמקרים הללו, תזדקקו לשירותיו של עורך דין צוואות וירושות שייצג אתכם בהליכים.

 

עורך דין צוואה – מחיר מקובל

עורך דין צוואה יכול לתמחר תיק באחת משתי שיטות – תשלום גלובלי עבור התיק כולו או עבור מספר שעות מוגדר מראש, או תשלום שעתי עבור כל שעת עבודה שלו. המחיר לכל שעת עבודה ייקבע לפי מורכבות הפרוצדורה המשפטית הדרושה, כמו גם יוקרתו של עורך הדין והמוניטין שלו.

המחיר של עורך דין צוואה עבור עריכת צוואה פשוטה הינו זול יחסית, ויגיע לאלפי שקלים בודדים לכל היותר ולעיתים אף פחות מכך. במקרים בהם מצבת הנכסים גדולה, היורשים סבוכים זה עם זה ונדרשת מלאכת מחשבת בעריכת הצוואה, עלות עריכתה יכולה להיות גבוהה יותר. 

המחיר שיגבה עורך דין צוואה עבור ניסוח הסכמים בין יורשים תלוי אף הוא במורכבות ההליך. כאשר הצדדים מסכימים זה עם זה וכל שנדרש הוא להעלות את ההסכמות על הכתב, עלות ההליך לא תחצה את רף אלפי השקלים הבודדים עבור כל היורשים יחדיו. 

בהימצא סכסוכים, המחיר מאמיר כמובן. עלות של ליטיגציה משפטית, כלומר ייצוג בבתי משפט, הינה גבוהה יותר. אם נגררתם להתדיינות משפטית, הכינו עבורכם את הסכומים הדרושים להוצאות משפטיות.

 

אושר אלקיים משרד עו"ד

מחפשים עו"ד צוואות מהשורה הראשונה אשר מודע ללקוחותיו וגובה מחירים סבירים? עורך דין אושר אלקיים הוא הכתובת עבורכם.

 עו"ד אלקיים הינו משפטן וכלכלן המתמחה בעריכת צוואות, והוא יטפל בכל הקשור לצוואה שלכם במחירים הוגנים בהחלט. פנו אליו, ולא תתחרטו.

עורך דין צוואה מחיר
עורך דין צוואה מחיר
לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא עורך דין צוואה מחיר

המחיר של עורך דין תלוי בותק, הניסיון, המוניטין, מיקום ודרישות משרד עורכי הדין. ככל שיש יותר ותק, יותר ניסיון, יותר מוניטין – המחיר של עורך הדין יעלה, ולהפך.

עורך דין שעורך צוואה במחיר זול – נותן ללקוחותיו לשלם ביוקר! אם אתם חוסכים כמה מאות שקלים על עורך דין, אל תתפלאו אם תקבלו מוצר בינוני ועשוי למחצה. אי אפשר לדרוש ולקבל מוצר משפטי מעולה במחיר זול.

המחיר של עורך דין צוואה נע בין מאות שקלים בודדים עבור שיחת ייעוץ, עד לאלפי שקלים לצוואה ומעלה. תלוי בנסיבות המקרה.

אם אתם עומדים בפני עריכת צוואה – אתם מוזמנים לפנות לאושר אלקיים משרד עורכי דין, ונשמח להעניק לכם הצעת מחיר הוגנת, שירות מיידי ומקצועיות ללא פשרות!

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין