אושר אלקיים משרד עורכי דין

עורך דין נדל"ן בית דגן

בית דגן חווה פריחה נדל"נית. עסקאות רבות מבוצעות בעיר, רשות מקרקעי ישראל אישרה תוכניות לאלפי דירות חדשות והשוק במועצה ער ותוסס. מה תפקידו של עורך דין נדל"ן בעיר? באילו תחומים וענפים הוא מתעסק? אילו שירותים מציע עו"ד בעיר? המשיכו לקרוא וגלו.

 

עורך דין נדל"ן מכירת דירה בית דגן

עורכי דין לנדל"ן במועצה עוסקים רבות במכירת דירות בבית דגן. מוכרים מעוניינים למכור את הדירות שלהם ופונים לעורך דין נדל"ן לצורך ליווי משפטי של המכירה. עורך הדין בוחן כי הקונים אכן יוכלו לעוד בתשלומים ולא חלים עליהם עיקולים משפטיים למיניהם, עורך חוזה מכר לדירה וכן מסדיר ומייעץ בכל הקשור למיסוי מקרקעין של העסקה.

 

עורך דין לרכישת דירה בבית דגן

עורך דין נדל"ן בבית דגן מייצג לא רק מוכרי דירות, אלא גם רוכשי נכסים בעיר. עורך הדין יפתח את עבודתו בבדיקת מצבו המשפטי של הנכס אותו אתם רוצים לרכוש. ככל שהנכס רשום כדין על שם בעליו ולא חלים עליו עיקולים ומשכונות למיניהם, תוכלו להתקדם במכירה. עורך הדין ינהל מו"מ אל מול המוכרים בסופו ינוסח חוזה מכר דירה שיבטיח את זכויותיכם בנכס ויקצה סיכונים בצורה ראויה.

בנוסף, לא מעט דירות בבית דגן נמכרות כדירות חדשות מקבלן או דירות על הנייר. עורך דין הבקיא בתחום המקרקעין ידע ללוות את העסקה מתחילתה עד סופה לרווחת לקוחותיו. במקרים בהם העסקה תסתבך, המוכרים לא יעמדו בהתחייבויותיהם או שאפילו אתם לא תוכלו להתקדם עם העסקה כמתוכנן, עורך הדין יפעל בהתאם. במקרי הצורך, הוא אף ייצג אתכם בבית משפט בהתדיינות אל מול הצד שכנגד.

 

הסכמי תיווך בבית דגן

עורך דין הנדל"ן שלכם אף ייצג אתכם אל מול המתווך שלכם. כל התקשרות עם מתווך תכלול חתימה על חוזים עם המתווך. לעיתים, חוזים אלו יכולים להיות דורסניים ובעייתיים. עורך הדין שלכם יוודא כי לא תחתמו על חוזה שאינו ראוי ומוצלח. כמו כן, במידה שהמתווך לא עבד כמצופה ממנו, עורך הדין יסייע לכם בביטול הסכם התיווך עליו חתמתם ובמיוחד על סעיפי בלעדיות שלא נכתבו על פי הוראות החוק.

ככל שיתעורר בכך צורך, עורך הדין אף יוכל לייצג אתכם בתביעות כנגד המתווך.

 

מיסוי מקרקעין בית דגן

עורך דין נדל"ן המייצג מוכרים או קונים בעסקאות בבית דגן, ילווה את העסקה וייעץ ללקוחותיו גם מהפן של דיני המיסים בעסקה. דיני המיסים מטילים מס שבח על המוכר ומס רכישה על הקונה, אך הם גם מותירים מצבים רבים בהם העסקה תהיה פטורה ממס. עורך דין נדל"ן איכותי ידע כיצד לבנות את העסקה באופן כזה שיעניק לה כמה שיותר פטורים ממיסוי מקרקעין.

 

ירושות בבית דגן

בית דגן הינה מועצה וותיקה יחסית, שהוקמה בראשית שנות ה-50 של המאה הקודמת. באופן טבעי, הדורות הראשונים של בית דגן הולכים לבית עולמם והם מורישים את ביתם שבעולם הזה לצאצאיהם. עורך דין נדל"ן יסייע לכם בקבלת צו קיום צוואה או ירושה וחלוקת הנדל"ן בפועל. לחלופין, במקרה בו אתם נפגעים מצוואה או מירושה על פי דין, עורך הדין שלכם יגיש התנגדויות לצו הקיום וידאג לכך שזכויותיכם בירושה לא יפגעו.

כך, עורך דין נדל"ן ילווה אתכם בענייני ירושות וצוואות בבית דגן.

 

נדל"ן בבית דגן

בית דגן הינו יישוב מבוסס במרכז הארץ, שהוקם בראשית ימיה של המדינה ומתגוררים בו דתיים וחילונים. מצוקת הדיור המתמשכת והצפיפות במרכז הארץ, הובילו לאישורי תוכניות הרחבה גרנדיוזיות ליישוב. לא עוד צמודי קרקע ווילות גדולות אלא בעיקר בניינים בני 8-11 קומות. מימוש תוכניות אלו משנה את אופיו של היישוב ועורך דין נדל"ן בבית דגן צריך להיות מודע לכך ולהתאים את עצמו למציאות המשתנה.

 

משרד עו"ד אושר אלקיים בית דגן

זקוקים לעורך דין נדל"ן בבית דגן? פנו אלינו במשרד עו"ד אושר אלקיים המתמחה בתיקי נדל"ן בעיר. עו"ד אלקיים בעל ניסיון עשיר בנדל"ן בבית דגן והוא יסייע לכם בעסקאות בעיר באופן הטוב ביותר.

עורך דין נדל"ן בית דגן
עורך דין נדל"ן בית דגן
לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא עורך דין נדל"ן בית דגן

אושר אלקיים משרד עורכי דין ממוקם בסמיכות למועצה מקומית בית דגן, ומשרת את תושבי האיזור בכל תחומי הנדל"ן – החל ממכירה ורכישה, שכירות וכל נושא אחר בתחום הנדל"ן.

אומנם משרדנו לא נמצא בבית דגן, אבל הוא לא רחוק משם! למשרדנו ידע וניסיון עם כל הקשור למועצה המקומית בית דגן, ונשמח להעמיד את הידע והניסיון הזה לשירותכם.

משרדנו מטפל באופן קבוע בכל תושבי האיזור, ומעניק שירות משפטי יעיל ואיכותי בתחום הצוואות והירושות. אנו נשמח לסייע ולנסח עבורכם צוואה שתשקף את רצונכם – בשירות מהיום להיום ומחירים הוגנים.

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין