אושר אלקיים משרד עורכי דין

עורך דין מקרקעין בת ים

עורך דין מקרקעין בבת ים – במה הוא מתעסק? באילו תחומים הוא יוכל לשרת אותנו? מהם המאפיינים הייחודיים של העיר, המשפיעים על עבודתו? בתשובות לכל השאלות הללו ולשאלות אחרות נעסוק במאמר זה. המשיכו לקרוא וגלו את כל המידע החשוב על עבודתו של עורך דין לדיני מקרקעין בעיר.

 

עסקאות מקרקעין פרטיות בבת ים

נפח משמעותי מעבודתו של עורך דין מקרקעין בבת ים תופסות עסקאות מקרקעין פרטיות. רוכשי דירות ומוכרי דירות מתשרים עם עורך דין לדיני מקרקעין בעיר ועורך הדין מלווה אותם בעסקה. עבודתו של עורך דין מקרקעין בעסקאות מקרקעין פרטיות רבה ומגוונת. נפרט במעט אודות עסקאות אלו.

 

מכירת דירה בבת ים

עורך דין מקרקעין בבת ים מלווה את לקוחותיו במכירת דירות ושאר נכסי מקרקעין בעיר. במסגרת ליווי הלקוחות, עורך הדין יבדוק את הקונים ואת מסוגלותם לעמוד בתשלומים למוכרים. לאחר שעורך הדין יאשר כי ניתן ורצוי להתקדם בעסקה עם הקונים, הוא ינסח חוזה מכר שיסדיר את מועדי התשלום, תנאי העסקה, פיצויים מוסכמים במקרי הפרת החוזה, פרטי העברת הזכויות ועוד.

עם החתימה על החוזה, יעסוק עורך הדין בהעברת הזכויות במקרקעין על שמם של הרוכשים. בכך, יושלם הליך מכירת הדירה לרוכשים ותמוצה עבודתו של עורך דין המקרקעין בבת ים.

 

מיסוי מקרקעין בבת ים

נדבך חשוב נוסף בעבודתו של עורך הדין, יהיה הערכת ותכנון מיסוי המקרקעין שיחול על העסקה. כידוע, חוק מיסוי מקרקעין מורה כי מוכרי דירות ישלמו מס משמעותי על השבח שלהם. עם זאת, מוכרים רבים זכאים לפטור מלא או חלקי ממס שבח. תכנון נכון של העסקה יוכל להוביל לצמצום חבות המס. עורך דין מקרקעין המתעסק בתחום יסייע לכם להפחית את תשלומי מס השבח למינימום ההכרחי.

 

רכישת דירה בבת ים

עורך דין מקרקעין יסייע רבות גם לרוכשי דירות בבת ים. עורך הדין יבחן את המצב המשפטי והרישומי של הנכס ולאור זאת את כדאיות העסקה. לאחר שימצא כי מצבה המשפטי של הדירה תקין ולא חלים עליה עיקולים או משכונות למיניהם, הוא ינהל משא ומתן עם עורך הדין של המוכר לניסוח חוזה המכר. בסופו של המו"מ, ינוסח חוזה מחייב עבור הצדדים. בשלב זה, יעסוק עורך הדין בהעברת הזכויות בנכס על שמם של לקוחותיו.

 

מס רכישה ומקדמות מס שבח בבת ים

גם כאן, מיסוי המקרקעין תופס נפח משמעותי בעבודתו של עורך הדין. עורך הדין יסדיר את תשלומי מס הרכישה ויפעל לצמצומם וכן ינחה אתכם באשר לתשלום מקדמות מס שבח בעסקה. עבודה זו חשובה ומהותית ותוכל לחסוך לכם הון.

 

ייעוץ משפטי לפני תיווך – עורך דין מקרקעין בבת ים

עורך הדין ייעץ, לקונים ולמוכרים כאחד, לפני חתימתם על הסכם תיווך עם מתווך. מכירת דירה עם מתווך תוכל להיטיב עמכם, אך גם לפגוע בעסקה. עורך דין לדיני מקרקעין המבין בשוק המקומי בבת ים יוכל לייעץ לכם בנושא, למנוע התקשרות לא טובה עם מתווך ולתבוע את המתווך במקרי הצורך.

 

עסקאות מקרקעין מסחריות בבת ים

מלבד העסקאות הפרטיות, עורכי דין למקרקעין בעיר פועלים לא מעט גם בשדה המסחרי. עורך דין למקרקעין בבת ים יכתוב חוזי שכירות עבור משכירי שטחים מסחריים, יארגן קבוצות רכישה ועוד. עורך דין לפעילות עסקית הוא כמו אוויר לנשימה. פעילויות עסקיות כפופות לחוקים ולרגולציה מרובה וללא ליווי משפטי איכותי תתקשו להתנהל בעולמות המסחר בעיר.

 

מקרקעין בבת ים

בת ים חווה שינוי מהותי בשנים האחרונות. הקמת הרכבת, הנמצאת בישורת האחרונה, השתוללות מחירי הדירות והשכירות בתל אביב והרצון של אנשים רבים לצאת מהבועה התל – אביבית, הובילו למצב בו הביקוש למקרקעין בבת ים נמצא בנסיקה. כמו כן, אנו רואים הליכים של שינוי האוכלוסיה בעיר. פחות עולים ויוצאי ברית המועצות ויותר ישראלים צברים או דור שני שכבר לא רואה בעצמו עולה חדש.

כמו כן, העיר חווה הליכי התחדשות עירונית מואצים ופיתוח מתמיד. עורך דין מקרקעין הפועל בעיר יצטרך להיות מודע לשינויים בביקוש, לשינויים הדמוגרפיים ולנתוני הצמיחה של העיר, כדי שיוכל להתנהל בצורה המיטבית ולסייע ללקוחותיו כמה שיותר.

 

משרד עו"ד אושר אלקיים בעיר בת ים

מוכרים או קונים דירה בבת ים? שוקלים להיכנס להשקעות במקרקעין מסחרי בעיר? פנו אלינו במשרד עו"ד אושר אלקיים. עו"ד אושר אלקיים הינו משפטן וכלכלן המתמחה בדיני מקרקעין ובעל היכרות עמוקה עם העיר בת ים ומאפייניה הייחודיים. עו"ד אלקיים, יחד עם כל צוות המשרד, יסייעו לכם להפיק את המירב מכל עסקה בעיר.

עורך דין מקרקעין בת ים
עורך דין מקרקעין בת ים

 

לשיתוף המאמר לחצו:

שאלות ותשובות בנושא עורך דין מקרקעין בת ים

משרדנו ממוקם בסמיכות קרובה מאוד לעיר בת ים, והעניק למאות מתושבי העיר שירות משפטי איכותי במחירים הוגנים בכל תחומי המקרקעין (קנייה ומכירת דירות, נכסים וכיוצ"ב).

אימות מסמך בעיר בת ים או אימות חתימה משפטי בבת ים עשוי לעלות לא מעט כסף – או מעט מאוד כסף! 

משרדנו דוגל בתשלום מחירים הוגנים בלבד, בטווח שנע ביו עשרות שקלים ועד מאות שקלים לכל היותר.

אומנם משרדנו לא נמצא בעיר בת ים, אבל הוא נמצא מספר דקות בודדות משם! למשרדנו יש ניסיון רב שנים בכל השירותים הקשורים בתחומי העיסוק של המשרד, ונשמח להעמיד את הידע והניסיון הזה לשירותכם.

משרדנו מטפל באופן נרחב בכל תושבי העיר בת ים, ומעניק שירות משפטי מדויק ונרחב בתחום הצוואות והירושות בעיר בת ים.

 אנו נשמח לסייע ולנסח עבורכם צוואה הדדית או צוואה אישית שתשקף את רצונכם – בשירות מהיום להיום ומחירים הוגנים.

אם אתם הגעתם עד כאן עצרו!

משרדנו בעל ניסיון משפטי נרחב בתחום בו עוסק מאמר זה, וליווה אלפי לקוחות מרוצים בטיפול משפטי החל משלב הייעוץ והתכנון המשפטי, ניהול משא ומתן, ומתן מענה משפטי מלא אל מול צדדים שלישיים, עד להשגת התוצאה הנדרשת על ידי הלקוח. משרדנו רקורד מוכח וניסיון מקיף, ונשמח להעמיד את ניסיוננו הרב לכם בזמינות מיידית ומחירים הוגנים

תוכן עניינים

המידע בעמוד ובאתר זה נועד להוות מידע ראשוני ובסיסי בלבד, והוא לא מהווה ו/או יהווה ייעוץ והכוונה משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני הניתן על ידי המשרד. אין באמור בעמוד זה כדי להוות הכוונה ו/או המלצה ו/או הדרכה לנקיטת הליכים משפטיים שונים ו/או להימנעות מהם. אנו ממליצים להיוועץ עם עו"ד בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

אושר אלקיים משרד עורכי דין
עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים

עורך דין (כלכלן) אושר אלקיים בעל ניסיון ייחודי והתמחות בייצוג וליווי משפטי של אנשים פרטיים בעסקאות לרכישת ומכירת דירות מגורים, משרדים, קבוצות רכישה ורכישות מסחריות, החל משלב בדיקת הנאותות והמשא-ומתן ובדירות מקדמיות, עובר לשלב עריכת ההסכם לרכישה/מכירה, וכלה בשלב ההקמה והרישום, תוך מתן ייעוץ והכוונה בתחום המימון, סוגיות המיסוי, סוגיות תאגידיות וייצוג מול הרשויות השונות, וזאת עד לסיום העסקה ברישום ולשביעות רצון הלקוח.
עו"ד אלקיים הינו מרצה מבוקש למקרקעין ונדל"ן ומרצה ומתרגל באופן שוטף בקורסים אקדמיים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל", בפורומים, בכנסים ואירועים שונים, מלווה משלחות אקדמיות בתחומי המשפט והכלכלה, וחבר בלשכת עורכי הדין. לאושר אלקיים תואר כפול במשפטים (LL.B) וכלכלה (B.A) בהצטיינות יתרה.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מקצועי
חייג עכשיו!
מאמרים נוספים באותו נושא
מדריכים | מאמרים | מידע שימושי
ייעוץ מעורך דין ללא התחייבות
מדריכים נוספים
אושר אלקיים משרד עורכי דין